Pakasta vedetty Rock Band soitin setti ja pari peliä. Vain mikki näkyy ja voi liittyä. Rummut ja kitara ei jostakin syystä näy, eikä pääse liittymään bändiin. Kettu, missähän mättää, onko ideoita?
Sama täällä. Kitaraa ja rumpuja ei saa mitään kautta reagoimaan. Jonkinlainen yhteys soittimiin on, se PS-nappi näkyy sammuttavan pelin. Ei vaan saa muita ko mikin sellaseen "join" -tilaan connect- kentässä. Mikähän ihme. Kiva olis saada muutkin ko pelkästään mikki "tulille"... Pelin mistään valikosta ei löydy apua. Mulla PS3'n järj. versio 2.80, oisko liian tuore
Painakaa ps-nappia rummpujen ja kitaroitten ohjain padista. Vaihtakaa ohjaimen numeroa ja varmistakaa että kaikki johot on kiinni kunnolla. D
niin ne rummut ja kitara, pitää olla ohjain numero 1-4 ja koska mikrofoni menee padille niin siksi se toimii. Voi johtua muustakin, mutta kokeile käynnistää kone kitaralla tai rummuilla, äläkä käynnistä ylimääräisiä ohjaimia.
Ei toiminu vaikka kuinka yritin. Syst, versio 2.80. Muuta kattos koiraa. Wlani purkki oli auki, ja peli rupeskin vinkumaan päivitystä. Ok, muutamia minuutteja ja mulla oli peli pätsätty...boot...ei toimi sitten millään, ei edes ohjainnumeroita vaihtamalla. Ei vaan tunnista skittaa eikä rumpuja. Vetäsin vielä tuon 3.0 päivityksen pleikalle ja nyt sitten toimii. Ei kyllä tullu ihan heti mieleen. Nyt koti-bändi rymistelee (rockband- ja song pack 2 pelien voimalla)
Mulla oli ne rummut ja kitara rikki. Kävin hakeen CM'stä tavaravaihtona toisen soitin setin ja heti alko vörkkimään. Aika siistii. Kumpi lie pareemp, tämä RB vai se toinen, olikos se "Guitar Hero World Tour"?