Kaikkea saa varmaan kysyä Eli PS3-ohjeissa oli, että konsolia ei sais laittaa ylikuumenemisvaaran takia kaappiin. Mulla on TV-taso jossa lasiovet, avaan ovet pelatessa ja konsolin ympärillä on noin 5 cm tilaa per suunta. Riittääkö tuo vai pitääkö nostaa "ulkosalle" aina pelatessa? En halua tokikaan että konsoli kärähtää
Mulla on myös konsoli lasiovisessa kaapissa josta poistin takaseinän ilmankierron parantamiseksi. Ei ainakaan tähän mennessä ole ollut mitään ongelmia, ovet on joskus olleet kiinnikkin pelatessa. Tuuletin lähtee käyntiin vähän ennemmin kuin kaverilla jolla pleke on pöydällä.
Ilmeisesti tuo tv-taso on sen hyllyn osalta takaa avonainen, jossa ps3 on? Ei tuossa silloin mitään ongelmaa pitäisi olla ja ilman kiertää hyvin, kunhan konsolin sivuillakin on hieman vapaata tilaa.
Mistä suunnasta tämä puhaltaa ilmaa. riittääkö jos koneen takana on tilaa noin 5cm? muuten ilmava paikka
Otin kuvan niin näkee arvioida ilmankierron riittävyyden Ja takaa tosiaan umpinainen lukuunottamatta Scart-johdon mentävää aukkoa.
Eikös nuo ps3:en tuuletusaukot ole laitteen päällä ja takana (kun kone on pystyssä). Noille sivuille vain tilaa niin homma ok. Itse pidän laitetta kyljellään ja takana/oikessa laidassa tilaa n. 10cm. Vasen laita tukee dvd/blueray pinoa. Kaapissa ollessa takaseinän poistaminen on varmasti hyvä idea.