PS3 sijoittelu.

Discussion in 'PS3' started by Sani81, Mar 12, 2009.

  1. Sani81

    Sani81 Guest

    Kaikkea saa varmaan kysyä ;)

    Eli PS3-ohjeissa oli, että konsolia ei sais laittaa ylikuumenemisvaaran takia kaappiin. Mulla on TV-taso jossa lasiovet, avaan ovet pelatessa ja konsolin ympärillä on noin 5 cm tilaa per suunta. Riittääkö tuo vai pitääkö nostaa "ulkosalle" aina pelatessa? En halua tokikaan että konsoli kärähtää :)
     
  2. TommiR

    TommiR Regular member

    Joined:
    Mar 9, 2006
    Messages:
    112
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulla on myös konsoli lasiovisessa kaapissa josta poistin takaseinän ilmankierron parantamiseksi. Ei ainakaan tähän mennessä ole ollut mitään ongelmia, ovet on joskus olleet kiinnikkin pelatessa. Tuuletin lähtee käyntiin vähän ennemmin kuin kaverilla jolla pleke on pöydällä.
     
  3. mako659

    mako659 Member

    Joined:
    Jan 1, 2009
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ilmeisesti tuo tv-taso on sen hyllyn osalta takaa avonainen, jossa ps3 on? Ei tuossa silloin mitään ongelmaa pitäisi olla ja ilman kiertää hyvin, kunhan konsolin sivuillakin on hieman vapaata tilaa.
     
  4. X360_boY

    X360_boY Guest

    Mistä suunnasta tämä puhaltaa ilmaa. riittääkö jos koneen takana on tilaa noin 5cm? muuten ilmava paikka
     
  5. Sani81

    Sani81 Guest

    Otin kuvan niin näkee arvioida ilmankierron riittävyyden :) Ja takaa tosiaan umpinainen lukuunottamatta Scart-johdon mentävää aukkoa.
    [​IMG]
     
  6. Ament

    Ament Member

    Joined:
    Mar 27, 2008
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eikös nuo ps3:en tuuletusaukot ole laitteen päällä ja takana (kun kone on pystyssä). Noille sivuille vain tilaa niin homma ok. Itse pidän laitetta kyljellään ja takana/oikessa laidassa tilaa n. 10cm. Vasen laita tukee dvd/blueray pinoa. :)

    Kaapissa ollessa takaseinän poistaminen on varmasti hyvä idea.
     
    Last edited: Mar 13, 2009

Share This Page