Hei! Onko Playstation 3:ssa aluekoodirajoituksia? Siis peleissä ja blu-rayssa? Jos siis tilaan vaikka USA:sta PS3 niin toimiiko siinä suomesta ostetut pelit?
Juuh, se on näin ettei kaikki suomesta ostetut Blu-Ray leffat eikä DvD:eet toimi. Suomesta ostetut pelit toimii, koska Ps3:ssa ei ole niihin aluekoodausta.
Kaikki BD-leffat ja ps3 pelit toimii. Esteenä on aluekoodaus mutta niissä sitä ei ole. Itelläni on ps3 usasta eikä ole mitää häikkää. jouduin vaan ostamaan uuden virtakaapelin mutta se on vaan pikku juttu...
Blu-ray leffoissa on aluekoodaus käytössä(ei kaikissa). Itse suosittaisin hankkimaan PS3:n euroalueelta. Peleissä ei ole tuota ongelmaa. Itse olen tilannut pelini ympäri maailmaa.
Mietin aikoinaan tätä samaa juttua kun hankin ps3sen mutta kyseltyäni selvis että se numero Esim 2 tarkoittaa että tuote on tehty euroopassa- Eli mun pleikka pyörittää ihan mitä BD-leffoja
No Oli miten oli... Taisin myös säätää just jonkun aluekooditarkistuksen pois päältä pleikkarista. En muita oliko se tällä nimellä mutta jotain sinnepäin...