Ps3 usb-portti ongelma

Discussion in 'PS3' started by mulkukka, Sep 12, 2008.

  1. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Joined:
    Apr 15, 2008
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Pitäisikö ps3sen reagoida jotenkin kun minä tökkään ulkoisen kovon usb-porttiin. Eli miten onnistuu vaikka musiikin ja elokuvien siirtäminen ulkoselta kovolta ps3seen. Myyjäkin sano että ihan tavallinen näppäimistö toimisi ps3ssa...kunhan vaan pistää usb-johdon porttiin. mutta ps3 ei reagoi siihenkään. Nettikäyttöohjeista ei löytyny vastausta.kts
     
  2. erakko84

    erakko84 Regular member

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    136
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulla oli vähän sama juttu tuossa aikasemmin.Pleikkari ei reagoinut ulkoiseen kovoon ollenkaan ja syyksi selvisi ettei sitä ollut alustettu käyttämään FAT32 tiedostojärjestelmää.
    Eli sun tarvii alustaa kovo käyttämään tota fat32:sta.
    Tuosta näppäimistöstä en osaa sanoa mitään.
     
  3. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Joined:
    Apr 15, 2008
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    siis tarkotatko että mun pitää säätää ulkosta kovoo vai pleikkarin kovoo ja kai ne asetukset löytää helposti "asetukset" kategoriasta
     
  4. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Joined:
    Apr 15, 2008
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eli mun ulkosen kovon voi vaan alustaa tiedostotyypiks NTFS, kannattaa sit varmaan kokeilla ps3en kovoo...
     
  5. McTre

    McTre Regular member

    Joined:
    Mar 19, 2008
    Messages:
    490
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Voi vaan ? alustaa NTFSäksi ? Kyllä se varmasti muiksikin menee, kun on vain oikeat ohjelmat.
    Elä sitä pleikkarin sisäistä kovoo alusta.
    Ei se pleikkari näppiksestä mitään "sano" se toimii vaan. Kokeile liikuttaa pleikkarin valikoita. EI toimi kaikissa PELEISSÄ
     
  6. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Joined:
    Apr 15, 2008
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ok nyt oleikka löytää mun kovon! Seuraava kysymys on että pitääkö esim musiikin olla jossain erityises kansiossa koska ps3 ei löytany musaa kuvia taikka elokuvia, vaikka niitä kaikkia mulla on...
     
  7. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Joined:
    Jun 3, 2006
    Messages:
    785
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei perjaattessa pitäs olla... Samaa matskuuha ne skannaa sun kovolt oli ne tiedostot missä tahansa, itsel ei oo ainaka tarvinnu ku tyrkänny tikkua kehiin ( noin niiku esimerkkinä vain )... eli uskosin näin että kohan on kuvat ja ämpäri3 set oikeassa muodossa mitkä pleikka tunnistaa ni hommas pitäs olla aika kunnos
     
  8. erakko84

    erakko84 Regular member

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    136
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mene siinä pleikkarin valikossa kohtaan musiikki ja paina kolmiota, sen jälkeen siihen avautuu valikko josta valitset näytä kaikki ja sitten se näyttää sulle kaikki musiikin jne.
     
  9. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jotta pleikka tunnistaisi sinun musiikkisi suoraan on kansion nimi oltava isoilla kirjaimilla esim. MUSIC. Ps3:lla tallentaessa se nimeää automaattisesti kansiot isoilla kirjaimilla. Kuitenkaan tämä ei ole välttämtöntä, vaan teet niin kuin edellisen viestin kirjoittaja neuvoo.
     

Share This Page