PS3 "vika"

Discussion in 'PS3' started by niko444, Feb 17, 2010.

  1. niko444

    niko444 Member

    Joined:
    Feb 13, 2010
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    terve ja heipähei mulla on ongelma joka on varmaan aika simppeli en tiedä mutta noniin asiaan: elikkä välillä kun käynnistän ps3:seni ja tv:n mulla on hdmi johto niin se välillä valittaa että löytää sen hdmi johdon vaikka se on ollut siinä kokoajan ja aina joutuu uudellee laittaa että hyväksy tämä resoluutio tai mikälie joku 1080p hommeli ja sit uudellee taustakuva alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää ku tulee niin usein toi vaikka oon laittanu jo sen johon siihen kaua aikaa sitten :/ enkä oo irrottanu sitä


    vinkkejä? :S
     
    Last edited: Feb 17, 2010
  2. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2006
    Messages:
    254
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Pari vaihtoehtoa tulee mieleen. Vaihdat tai joku vaihtaa välillä ulostuloksi jonkin muun kuin HDMI. Toinen on että jos painaa käynnistyksessä virtanappia niin kauan että kone piippailee useamman kerran niin se resetoi ulostulon asetukset ja sen jälkeen aina löytää uudestaan HDMI kaapelin.
     
  3. niko444

    niko444 Member

    Joined:
    Feb 13, 2010
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Se vaan jatkaa sitä tekemistä ihan 10sekkaa sitte teki sen toi on ihan hiton ärsyttävä juttu ain pitää säätää sen kaa onkoha siin itse johdossa joku vika ku mun tietokoneen mukana se johto tuli ja ku mul oli se niin tietokoneesta tuli kummallisia paukkumis ääniä välillä sitten vaihoin sen VGA:han nii loppu pauke heti
     
  4. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Joined:
    Apr 3, 2006
    Messages:
    1,312
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Suosittaisin testaamaan toisella HDMI -johdolla.
     
    Last edited: Feb 23, 2010

Share This Page