Ps3 virhekoodi 8002f157 "tiedosto vioittunut.

Discussion in 'PS3' started by sponge901, Mar 20, 2011.

  1. sponge901

    sponge901 Member

    Joined:
    Feb 3, 2011
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itsellä ei ole alkuperäistä ps3 kovalevyä, johon olisi asennettuna toimiva ps3 ohjelmisto. Olen yrittänyt laittaa tyhjän kovalevyn ps3:seen kiinni ja formatoida sen ps3:lle sopivaksi, kaikki on mennyt siihen asti hyvin, kunnes kone pyytää laittamaan koneen etuosan usb liittimeen muistitikun jossa on uusin firmware. Ps3 tarkastaa tiedostoa hetken aikaa ja sitten ilmoittaa vikailmoituksen 8002f157 tiedosto vioittunut. Kaikkea olen yrittänyt tehdä asian eteen, mutta tuloksetta. Moneen kertaan olen formatoinut kovalevyn ja palauttanut järjestelmän tiedot ennalleen ja muuta vastaavaa.. Onko hyviä ideoita jatkoon? kiitos jo etukäteen vinkeistä!
     
  2. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tiedostot tikulla oikeissa kansioissa (PS3, sen sisälle UPDATE ja sinne päivitys)? Entäs oletko internetin kautta kokeillut?

    Tuossa hieman selailin ja näyttää olevan aika kiperä/harvinainen ongelma.

    http://community.us.playstation.com/thread/2184764?start=0&tstart=0

    Kokeile recovery menun valinnoista palauttaa PS3. Yllä ohjeet miten sinne pääsee.

    Jos takuuta jäljellä, soita Nordisk Filmille.
     
  3. sponge901

    sponge901 Member

    Joined:
    Feb 3, 2011
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tiedostot kyseisissä kansioissa, ja internetin kautta ei pysty päivittämään kun ei mahdollisuutta ole, kun ei pleikkarin aloitusvalikkoon pääse. Käskee vain alussa laittaa usb-väylään tuon päivitystiedoston.
    Recovery valikon kautta olen kyllä kaikkia vaihtoehtoja kokeillut, mutta ei ole mikään niistä vaikuttanut asiaan.
    Takuu mennyt jo umpeen..
     

Share This Page