PS3 Wlan sekä internet ongelma

Discussion in 'PS3' started by Up0, Nov 16, 2011.

  1. Up0

    Up0 Member

    Joined:
    Jun 13, 2010
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli luettu on edellisia viestejä internet ongelmista ja myös muilta sivuilta, apuja ei vaan meinaa löytyä. Itsellä seuraavat ongelmat:

    -PS3 ei tunnista nettipiuhaa (kytke ethernet-kaapeli), kokeiltu on eripäin ja eri portteihin.

    -Wlan valo palaa pleikkarissa normaalisti kun käynnistää ps3:sen, mutta jos avaa selaimen tai koittaa kirjautua psnetworkkiin niin katkeaa wlan. Tämän jälkeen yhteyttä ei voi luoda uudestaan, tulee erilaisia virheitä kuten 8001000A.

    Olisiko neuvoja kellään? Reitittimenä käytän Zyxelin P660HN-T1A tai joku tuollanen. Mutta onko verkkosovitin rikki vai miksi ei tunnista tuota piuhaa? Piuha on ehjä kun toimii läppärissäkin. Ja wlan siis toimii normaalisti läppärissä.
     
  2. ast87

    ast87 Member

    Joined:
    Mar 7, 2006
    Messages:
    58
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Olet varmaan kokeillu jo mut sanon kuiteskin, kun laitat verkkoasetuksista että se internet yhteyden luonti niin sieltä langaton verkko, itellä ainakin hakee automaattisesti kaikki ip:t sun muut kun reititin on yläkerrassa ja ps3 alakerrassa. Ei sitte purkissa ole mitään wpa suojauksia päällä?
     
  3. Up0

    Up0 Member

    Joined:
    Jun 13, 2010
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kyllä oon koittanu hakea automaattisesti ja myös käsin laittaa tiedot.
    Käytän tosiaan WPA2-PSK salausta, mutta olen kokeillut myös ilman salausta samalla tuloksella.
    Voiko Wlan toimia silti vaikka verkkosovitin olisikin rikki? Ja toinen kysymys, voikohan missään vaihdatuttaa tuota verkkosovitinta?
     
  4. ast87

    ast87 Member

    Joined:
    Mar 7, 2006
    Messages:
    58
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kyllä nyt vaikuttaa siltä et ps3 jotain häikkää.. Oletko kokeillut palauttaa tehdasasetuksia, saattaa ongelma korjaantua :)
     
    Last edited: Nov 17, 2011
  5. Up0

    Up0 Member

    Joined:
    Jun 13, 2010
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo oon reitittimen nollannut useasti, pleikkariin tein uuden käyttäjän ja nollasin samalla asetukset myös pleikkarista. Ei vaikutusta.
    Oisko kellään myynnissä käytettyä pleikkaria? :D
     
  6. ast87

    ast87 Member

    Joined:
    Mar 7, 2006
    Messages:
    58
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Eipä kyllä löydy :)
     
  7. Mahko

    Mahko Member

    Joined:
    Jul 21, 2004
    Messages:
    94
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Moi !

    Samaan ketjuun kysyisin kun minulla on 10/10 yhteys niin piuhalla saan ton 10Mb irti mut kun laitan Wlan niin yhteys nopeus on vain 2Mb kyllähän tolla nopeudella pelaa mut jos joutuu jotain päivitystä ladata niin on liika hidas ni joutuu aina vetää ton piuhan tietääkö joku mistä johtuu toi et Wlanin kauttaa saa vain 2Mb ja piuhalla saa 10Mb
     
  8. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tulee aika myöhään vastaus mutta johtuu ihan pleikkarin netti reitittemestä eli joka on max 2mb eli et voi asialle mitään . Piuhalla tuo netti on rajaton
     
  9. Kojo10

    Kojo10 Regular member

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    241
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    28
    Höpöhöpö,ei pidä paikkaansa. Kyllä vastaanottava pää suoriutuu siitä mitä lähettävä antaa. Tarkista WLAN asetuksesi.

    EDIT. Siis kaikki nopeudet alle 802.11n-standardin.
     
    Last edited: Dec 31, 2011
  10. Temku

    Temku Member

    Joined:
    Jan 1, 2012
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo siis mulla on kans sellanen ongelma nyt ilmenny, et pleikkari ei tahdo oikeen pysyä netissä. Kun sen käynnistää niin wlan merkkivalo palaa hetken ja kirjautuu networkiin, mutta ei mene kuin hetki niin valo sammuu ja yhteys katkeaa, eikä sen jälkeen enään löydä mitään langatonta verkkoa...?
     
  11. Heglund

    Heglund Member

    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11

    Mikähän ongelma mun ZyXel:ssä on kun tietokone toimii hyvin langattomasti, mutta kun yrittää valita langattoman yhteyden ps3:een niin ei onnistu? pleikkari tunnistaa kyllä langattoman yhteyden 100% ja kaikki salasanat on oikein, mutta sitten kun järjestelmä alkaa tarkistaa yhteyttä niin ip osoitteen tarkistus onnistuu, mutta sitten kun tulee kohtaan internet yhteys niin se epäonnistuu. Mikä ihme siinä voi olla että se ei sitä tunnista? kun laitan kaapelin kiinni koneeseen niin yhteys toimii normaalisti.
    Tietäiskö joku mitä tehdä? olen myös päivittänyt reitittimen uusimpaan versioon.
     
  12. osku0

    osku0 Member

    Joined:
    May 24, 2009
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Moro!
    Kysyisin semmosta että miten saan ns.jaettua langattoman verkkoyhteden läppäristä ps3:lle kaapelin kautta. ps3 ei siis sää yhdistettyä langattomasti näin kaukana "lähettimestä" ?
     

Share This Page