Onko mahdollista ja jos on niin miten. Olen yrittänyt automaattisesti ja manuaalisesti mulkata IP:itä mutta en onnistu saamaan yhteyttä edes koneeseen saatika nettiin. Ohjeet saa vääntää rautalangasta. Kiitos jo etukäteen.
Itselläni on soneran 1m mokkula ja itse olen pelannut mm call of dutya sekä gta iv:tä netissä ja loistavasti on toiminut. Ensiksi kannattaa unohtaa langattomat yhteydet mokkulan kanssa sillä mokkula itsesäänkin on huono siirtämään tietoa ja langaton vain huonontaa asiaa.Eli nettipiuha ostoksille kannattaa myös varmistaa että asut 3g alueella sekä mokkulasi on 3g yhteydessä eli itselläni palaa soneran mokkulassa sininen/vaalean sininen valo. jos palaa vain vihreä/keltainen niin silloin kannattaa mobilepartner ohjelmasta asetukset käydä läpi offline tilassa ja sieltä valita network type: wcdma only. Band:gsm900/gsm1800/wcdma2100. Näin saat mokkulan käyttämään vain nopeinta tapaa eikä sitä mikä on helpoiten saatavissa. Seuraavaksi pitää laittaa verkkoasetuksista sen mokkulan yhteys jaettavaksi että muut koneet pystyvät menemään nettiin koneesi kautta. (verkkoyhteys -->mokkulan yhteys--> ominaisuudet-> jakaminen) Sen jälkeen vaan nettipiuha joko suoraan ps3:sesta tietokoneen verkkokorttiin tai perintesesti modeemiin. Joidenkin asetusten jälkeen on vielä hyvä käynnistää ensin tietokone ja sitten ps3:nen uudestaan. Nopeudeksi näyttää 932.50kbps Toivottavasti oli vähän apua.
Minkälainen verkkokaapelin pitää olla? ristiin vai suora. Entä eikö tarvitse mitään siltauksia sun muita yhteyksien välille??