PS3 - xyzel wlan b1000 - läppäri - mokkula - nettiin (apua kaivataan)

Discussion in 'PS3' started by lakumi, Feb 23, 2009.

  1. lakumi

    lakumi Member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Onko mahdollista ja jos on niin miten. Olen yrittänyt automaattisesti ja manuaalisesti mulkata IP:itä mutta en onnistu saamaan yhteyttä edes koneeseen saatika nettiin.

    Ohjeet saa vääntää rautalangasta.

    Kiitos jo etukäteen.
     
  2. armani83

    armani83 Regular member

    Joined:
    May 2, 2007
    Messages:
    145
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itselläni on soneran 1m mokkula ja itse olen pelannut mm call of dutya sekä gta iv:tä netissä ja loistavasti on toiminut.

    Ensiksi kannattaa unohtaa langattomat yhteydet mokkulan kanssa sillä mokkula itsesäänkin on huono siirtämään tietoa ja langaton vain huonontaa asiaa.Eli nettipiuha ostoksille :)kannattaa myös varmistaa että asut 3g alueella sekä mokkulasi on 3g yhteydessä eli itselläni palaa soneran mokkulassa sininen/vaalean sininen valo. jos palaa vain vihreä/keltainen niin silloin kannattaa mobilepartner ohjelmasta asetukset käydä läpi offline tilassa ja sieltä valita network type: wcdma only. Band:gsm900/gsm1800/wcdma2100.
    Näin saat mokkulan käyttämään vain nopeinta tapaa eikä sitä mikä on helpoiten saatavissa.

    Seuraavaksi pitää laittaa verkkoasetuksista sen mokkulan yhteys jaettavaksi että muut koneet pystyvät menemään nettiin koneesi kautta.
    (verkkoyhteys -->mokkulan yhteys--> ominaisuudet-> jakaminen)

    Sen jälkeen vaan nettipiuha joko suoraan ps3:sesta tietokoneen verkkokorttiin tai perintesesti modeemiin.

    Joidenkin asetusten jälkeen on vielä hyvä käynnistää ensin tietokone ja sitten ps3:nen uudestaan.

    Nopeudeksi näyttää 932.50kbps

    Toivottavasti oli vähän apua.
     
  3. lakumi

    lakumi Member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minkälainen verkkokaapelin pitää olla? ristiin vai suora. Entä eikö tarvitse mitään siltauksia sun muita yhteyksien välille??
     

Share This Page