Heippa! Minulla on Playstation 3 40Gb malli ja se sammuilee kun pelaa vaikka 20min sitten se välkyttää punaista valoa ja se loppuu kun painaa virtanappia. Se käynnistyy uudelleen moitteetta mutta sammuu noin 2 minuutin päästä. Kerraan siihen tuli YLOD vika eli ylikuumentuminen ja sitten se vilautti keltaista valoa sammuessaan. se korjautettiin mutta nyt se vain ylikuumenee ja sammuu. Mitä tehdä? Pitäisikö ostaa esim. PS3 Intercooler Vai onko se lopullisesti rikki? Kiitos vastanneille...
En ole koskaan joutunut PS3:sta vielä avamaan, mutta tässä hiukan yleispätevää ohjeistusta: Kannattanee avata kotelo ja putsailla laite sisältä, hyvin mahdollista että on vain pölystä tukossa. Samalla on hyvä tarkistaa, että tuuletin on kunnossa. Jos ei auta niin seuraava vaihe on laittaa uudet piitahnat siileihin (ATK-liikkestä saa muutamalla eurolla).
Joo mulla oli sama noin 1,5 kk ,sitten lopuksi tuli YLOD .Korjasin noiden ohjeiden mukaan http://playstationlifestyle.net/forums/showthread.php?t=2376 (itse laitoin Nexus tmp-1000 hopeatahnan) ja toimi tähän päivään klo 19.05 . Nyt Pleikka parvekkeella "jäähtymäs". Ja käyttö on ollut jokapäiväistä RDR:n pelailua ja Yle Areenan käyttöä.Pleikkarin malli oli se vuoden 2007 , 40GB malli. Tais olla viimeiset pihinät tosta vehkeestä.
joo mulla tuli nyt se ylod ja korjasin sen mutta kun pelasin 2 tuntia se tuli uudelleen tuulettimessa varmaan häikkää ja se ostettiin vuosi 2008 ja siinä ei ole takuuta.