Moikka,kaikille PS3sen omistajille.Semmosta et ostin nettikaupan kautta konsolin.Toimi 3 viikkoa,hajos niin et ei käynnistynyt enää vaan punainen led jäi vilkkumaan.Kyseinen liike ei aluksi meinannut ottaa vastaan,mut mailattuani lopulta ottivat,lähettivät takuu- huoltoon.Mennyt kohta kaksi viikkoa.Ei mitään kuulunut.. Mitä suosittelette tehtäväksi?Yhteyttä kuluttajaasiamieheen? Alkaa mennä hermot......Moi
Kummallinen nettikauppa sinulla. Suomalainen ? Jokatapauksessa, 2 viikkoa ei ole aika eikä mikään. Odottele vielä viikko ja sen jälkeen soitat liikkeeseen, jos puhelinnumeron omaavat. Jos eivät vastaile asiallisiin sähköpostiviesteihisi viikonkaan päästä, rupeaisin katselemaan sitä kuluttaja-asiamiehen peliin mukaan tuomista.
Joko on tullu huollosta? Itsellä lähes sama homma tuossa koslassa. Ostin kylläkin eilen ja kun illalla yritin laittaa pelittämään sain asetettua kellon ajat jne. ja tökättyä pelin sisään niin kone meni kiinni. Nyt tekee aina vaan silleen että hyrähtää käyntiin ja heti käy ensin keltainen valo, piippaa ja rupeaa vilkuttamaan punaista valoa. Eli en saa edes peliä ulos. Missähän lie vika. Pitää kai itelläki huoltoon viiä vaan onneksi ostin liikkeestä vaan sinnekki on päälle sata kilometria matkaa. Ottaa vaan ohimoon tuommonen. Ei ainakaan luottamus tuohon PS3 toimintaan kasvanu ollenkaan.
Huollossa voi hurahtaa hyvinkin useita viikkoja. Sehän siis lähtee ilmeisesti liikkeestä maahantuojan osoittamalle korjaajalle tai maahantuojalle ja siitä huoltoon. Ja todellakin kannattaa mieluusti soittaa liikkeeseen suoraan koska tunnetusti sähköpostin käyttö on joillain ihmisillä erittäin ongelmallista.
Joopa,eikä vieläkään mitään,laskin tänään et 5 viikkoa tulee huomenna täyteen.Äsken pistin kyseiseen liikkeeseen mailia.. Tosissaan alkaa mennä hermot........
Jep soitin liikkeeseen,konsoli kuulema siellä,mut huoltoon jäänyt virtakaapeli ja ohjain,ens viikolla tulee 6 viikkoa täyteen. Varmaankin pitää vaatia jotain hyvitystä.....Hiton huolto....
Jep,tänään sain takaisin,ellen ole väärässä laittoivat uuden konsolin.Kaikki paketissa ja johdot sidottu..... Eipä siinä muuta,savet,trailerit,pelidemot harmittaa.....Menivät.... Pitäskö vaatia jotain hyvitystä?????? Moi kaikille.....
Kyllähän sitä voi aina kysyä mutta niiltä sataa selityksiä kun esterin prseestä , mutta kyllähän ne joskus hyvittääkin onnea yritykselle ( mikäli päädyt siihen tulokseen )
Vaikuttaa perin.. epämiellyttävältä. Paa vaatimuksia sisään. Voit toki soittaa kuluttaja-asiamiespalveluun, että miten on kyseisen laita.