PSN vs. Live

Discussion in 'PS3' started by Jarppi_95, Mar 17, 2009.

  1. Jarppi_95

    Jarppi_95 Regular member

    Joined:
    Dec 14, 2007
    Messages:
    137
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Elikkä kumpi nyt onkaan parempi. Monien olen kuullut hehkuttavan Liveä, mutta itse en ole saanut selville yhtään asiaa, jolla tavalla Live olisi parempi. Ja sitten myös perusteluja!

    kiitos!
     
  2. Matso555

    Matso555 Member

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Siis onko aivan pakko jauhaa täyttä pask**

    Livessä on paljon parempi tarjonta verrattuna PSN. Ja jos jollain ei ole/ei halua käyttää luottokorttia niin silloin muutamat vain PSN olevat pelit esim Wipeout jäävät sinne, koska niitä ei tule kauopan hyllyille.

    Jos vastaus ei miellytä voit tutkia muutaman illan asiaa tuolta
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/395943

    Eiköhän sieltä löydy jos jonkinlaista Fanboy pask** lisää.
     
  3. Tontodz

    Tontodz Member

    Joined:
    Dec 11, 2007
    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ominaisuus jonka toivoisi PSN:stäkin löytyvän on nimen omaan mahdollisuus ostaa pelejä ilman luottokorttia/electronia. Enpähän kuitenkaan valita, kun ei kyseinen huvi mitään maksa. :)
    Loppupeleissä Live kuitenkin paljon hiotumpi kokonaisuus, mm. kommunikointi ja peliin liittyminen kavereiden kanssa helpompaa.
     
  4. Jarppi_95

    Jarppi_95 Regular member

    Joined:
    Dec 14, 2007
    Messages:
    137
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulle on ihan sama kumpi on parempi, minä olen valintani tehnyt ;).
    Joo varmasti Live on hiotumpi, mutta minä en tiedä yhtään ominaisuutta joka olisi niin hieno, että siitä kannattaisi maksaa. Kertokaa minulle niitä! Ja tuo tarjonta, hyvä, jos sinä tykkäät, mutta MINULLA ei siihen tarvetta ole. Minä voin ostaa pelini kaupasta. Jos haluan pelata jtn. Arcade shittiä, niin netti on täynnä ilmaista sellaista.

    E Tuo ''Ps3 vs Xo360'' -ketju on koluttu ajat sitten läpi..
     
    Last edited: Mar 18, 2009
  5. Janne10

    Janne10 Member

    Joined:
    Apr 6, 2006
    Messages:
    63
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
  6. Jarppi_95

    Jarppi_95 Regular member

    Joined:
    Dec 14, 2007
    Messages:
    137
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Toi on ihan per**estä!^^ Mua toisaalta ei juuri kiinnosta demot ja muut, mutta pelattavuuteen ja käytettävyyteen se ei vaikuta mitenkään.
     
    Last edited: Mar 22, 2009
  7. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Joined:
    Jul 17, 2006
    Messages:
    456
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tästä koko topicista paistaa hyvin läpi tarkoitusperäsi lietsoa tätä päättymätöntä konsolisotapaskaa, kerran olet "valintasi" tehny, mihin kaipaat niitä Live!:n ominaisuuksia, vaikka löytyisi minkälainen ominaisuus tahansa joka päihittää PSN:n ominaisuudet 10-0 niin se ei ilmeisesti sinun valintaasi vaikuttaisi? Tässä vaiheessa ihmetellään tätä topicin tarpeellisuutta.
    Niinpä niin, millähän tavalla olet PSN ja Live!:n eroja selvitellyt? Ettet vaan olisi kuullut kummankin konsolin fanipoikien ylistyksiä. Oletko muuten omakohtaisesti käyttänyt Liveä, luulisi erojen nimittäin aika äkkiä löytyvän mikäli olet ko.palvelua käyttänyt.
    Niin varmaan joo, minä vähän epäilen että SINULLA saattaisi olla eri ääni kellossa jos PSN:n sisällön tarjonta yltäisi Live:n tasolle, yllättäen sitä tarvetta olisikin jo ihan eri tavalla.
     
  8. Jarppi_95

    Jarppi_95 Regular member

    Joined:
    Dec 14, 2007
    Messages:
    137
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei ollu tarkoitus lietsoa sotaa, mutta kaverini ylistävät Live!:ä, mutta eivät osaa perustella sitä. Mikä siinä on niin hyvää?? Uskon, että ihastuisin siihen, jos minulla olisi se. Joku PS3:n ja Boxin omistaja sanoi, että live ei ole niin ihmeellinen.

    PS. Mulle on ihan sama millä pelaan, jos pääsee pelaamaan. Ja MINÄ pääsen hyödyntämäämn asioita joita pleikassa on. Jos rupee ottaa päähän minun tietämättömyyteni niin poistakaa! Ja konsolini ominaisuudet eivät ole minulle tärkeitä siksi, että omistan kyseisen laitteen. vaan siksi, että niist on minulle oikeasti hyötyä. PISTE.

    E: Varmasti olisi eri ääni kellossa, mutta kun minä en tiedä mikä siinä Livessä on niin pirun hieno, että se olisi 60e arvoinen. Rupee pikku hiljaa v*tuttaa, kun mitään ei voi kysyä ilman fanboy shittiä.

    Kiitos ja anteeksi! Voi poistaa!
     
    Last edited: Mar 23, 2009
  9. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No kerro sinä ne erot, siitähän tässä olikin kyse.
     

Share This Page