PSP 2.01 - 2.71 - 1.5 Näinkö?

Discussion in 'PSP' started by SpongeBop, Dec 16, 2006.

1. SpongeBop

SpongeBop Guest

Vanhempani menivät hankkimaan veljelleni psp:n joululahjaksi ja minun tehtäväkseni tuli sitten katsoa, että veljeni saa sisältöä laitteeseensa. Joten lukemani perusteella "homebrew" ohjelmia saa ajettua vain 1.5 fw:llä? Tarkastin laitteen fw:n ja huomasin, onnekseni sen olleen 2.01. Kuitenkin firmwaren päivitykseen on luultavasti useampia kuin yksi tapa, joten kysymys kuuluu mikä niistä tavoista on helpoin/varmin? Kenties downgrader ohjelma? En oikein ottanut ymmärtääkseni, että mitä ohjelmia minun pitää sen jälkeen asennella, että saan 2gt muistikortilta ajettua erilaisia .iso tiedostoja?

Edit: Eli sain upgradettua 2.01->2.71 ja siitä downgrader ohjelmalla alas 2.71->1.5 :D.

Last edited by a moderator: Dec 17, 2006
  2. nakizz

nakizz Guest

Hei

Voitko vielä laittaa softan mitä käytit?

3. SpongeBop

SpongeBop Guest

Last edited by a moderator: Dec 28, 2006
  4. jone4711

jone4711 Regular member

Trophy Points:
    26
    Lievästi sanottuna lähtökuopissa 2.01 koneella ja .. 2.71 haettuna PC:lle , mutta millä ohjelmalla se "ajetaan" psp:lle ja mihin ?
    Sonyn sivuilta en löydä mitään ohjelmaa , sen kummemmin en kyllä 2.71:kään .
    Olen kahlannut tätä ketjua sivutolkulla , tuloksetta .
    Jos joku viitsisi tyhmälle ,( minä ), vääntää rautalangasta miten se 2.71:n firmis tuolle pienelle mustalle pirulle kelpaa niin KIITOS !!

5. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Eli jos oikein muistan niin sinun pitää tehdä ...PSP/GAME kansioon uusi kansio nimeltä update pistää 2.71 sinne. Tuon jälkeen mene PSP:n valikosta Memory Stick kohtaan ja sinun pitäisi nähdä 2.71:n päivitys valikossa.

Tuon jälkeen alaspäin päivittäminen on helppoa.

http://www.psp-hacks.com/file/755

6. jone4711

jone4711 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kiitos !!! Toivottavasti joku muukin sai avun :)

7. Juzzius

Juzzius Member

Trophy Points:
    11
    Firmware päivitetty onnistuneesti.

Last edited: Jun 7, 2007

Share This Page