Tervehdys. Jos tosiaan aiotte käyttää PSP:tä myös ihmisten/käyttäjien itse luomilla ohjelmilla, älkää päivittäkö yli 2.0 firmware versioon Harmittaa suuresti kun poikani (11v.) ehti sen jo tehdä, ennenkuin olin tutustunut tähän joulupukin tuomaan psp-laitteen eri käyttömahdollisuuksiin. Koska alaspäin päivitys siis ei ilmeisesti enää onnistu version 2.0 jälkeen ja näin ollen käyttäjä jää osattomaksi niistä lukemattomista peleistä ja ohjelmista mitä käyttäjät ovat itse ohelmoineet ja mitä voisi netistä imuroida ja hyödyntää. Tietysti ainoa hyvä puoli on että virusyms pöpövaara ilmeisesti vähentyy ja käyttö tulee niinkuin puhtaasti Sonyn ehdoilla toimivaksi. (=käyttäjien maksimaalinen rahastus) Kaikkia se ei kyllä ilahduta, harmittaa vieläkin kun en osannut olla ajoissa paikalla ennen tätä tapahtunutta päivitystä. Siis, en suosittele päivittämään.
Kuten tästä on monesti ollut puhetta niin kyllä siihen PSP fw 2.60:kin tulee se downgrade ajan kanssa. Pitää vain odottaa, sillä ei se mikään helppo homma ole semmoisen koodaaminen. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/271998
päivitys on äärimmäisen hyödyllistä.jos meinaa pelatan netissä tai wlanissa.päivityksestä ei ole mitään haittaa!!!!!
Ei mitään muuta haittaa paitsi että kone menettää 80% hauskuudestaan siinä samalla... En kyllä ymmärrä miten se on hyödyllisempi kun pelaa netissä? Ihan haista jaska hommia ne sonyn turva systeemit... EDIT: Niin no nythän on tietenkin vähän muutosta asiaan kun on tuo 2.6 downgrade...