PSP 2.6 Kyllä harmittaa suuresti

Discussion in 'PSP' started by panur, Dec 27, 2005.

1. panur

panur Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys.

Jos tosiaan aiotte käyttää PSP:tä myös ihmisten/käyttäjien itse luomilla ohjelmilla, älkää päivittäkö yli 2.0 firmware versioon

Harmittaa suuresti kun poikani (11v.) ehti sen jo tehdä, ennenkuin olin tutustunut tähän joulupukin tuomaan psp-laitteen eri käyttömahdollisuuksiin.

Koska alaspäin päivitys siis ei ilmeisesti enää onnistu version 2.0 jälkeen ja näin ollen käyttäjä jää osattomaksi niistä lukemattomista peleistä ja ohjelmista mitä käyttäjät ovat itse ohelmoineet ja mitä voisi netistä imuroida ja hyödyntää.

Tietysti ainoa hyvä puoli on että virusyms pöpövaara ilmeisesti vähentyy ja käyttö tulee niinkuin puhtaasti Sonyn ehdoilla toimivaksi.
    (=käyttäjien maksimaalinen rahastus)

Kaikkia se ei kyllä ilahduta, harmittaa vieläkin kun en osannut olla ajoissa paikalla ennen tätä tapahtunutta päivitystä.

Siis, en suosittele päivittämään.

2. tuure2

tuure2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä siihenkin firmikseen alaspäin päivitys mahdollisuus tulee.

3. Tonski

Tonski Regular member

Trophy Points:
    26
  4. Datamies

Datamies Guest

päivitys on äärimmäisen hyödyllistä.jos meinaa pelatan netissä tai wlanissa.päivityksestä ei ole mitään haittaa!!!!!

5. _Aki_

_Aki_ Member

Trophy Points:
    16
    Ei mitään muuta haittaa paitsi että kone menettää 80% hauskuudestaan siinä samalla... En kyllä ymmärrä miten se on hyödyllisempi kun pelaa netissä? Ihan haista jaska hommia ne sonyn turva systeemit...

EDIT: Niin no nythän on tietenkin vähän muutosta asiaan kun on tuo 2.6 downgrade...

Last edited: Jul 18, 2006
  6. miikel

miikel Member

Trophy Points:
    11
    mitä kaikkea haittaa tuosta päivittämisestä on?

Share This Page