Jos teet kaiken oikein ja huolellisesti "ohjeitten mukaisesti!" nii ei voi kämmätä! Itse olen päivitelly 3psp:tä 2.71 -> 1.5 ja siitä sitten customFirmwareihin! Ja ei ole mitään ongelmia tullut! Tuosta 2.71 on helpoin alentaa 1.5 ! #mielestäni!#
enpä ainakaan usko ton mukaan ei oo... missä ois helpoimmat ohjeet? kenties? onko kukaan tehny tolla? kiitosta jo valmiiks!
Olen itse downgradennut ilman ohjeita ja todennut käyttämäni downgraderin toimivaksi. Tässä kirjoittamani ohje: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/455337 Huom. Linkit tuskin enää toimivat, mutta löydät tarpeelliset tiedostot www.noobz.eu:sta.
Joo, mut se riski on yhtä suuri ku et lentokone tippuis teihän talon päälle. ite oon dg 7 PSP:tä ilman brikkiä.
okei... mut mitä noi hiton 3.03 OE-E.a.v.g.h.l.ö on ku ei oo mitään hajuakaan mitä niillä tehään tai mitä ne on?
WTF Hb ohjelmia? 3.03 OE-A/B/C ja muut samankaltaiset ovat ns. Custom firmwareja. Näillä onnistuu siis homebrewin käyttö sekä uudemman firmwaren ominaisuuksista nauttiminen. Niillä voi myös pelata varmuuskopioituja PSP-pelejä sekä 3.02 OE-B:stä ylöspäin myös varmuuskopioituja PS1-pelejä jotka on muokattu sopivaan muotoon (EBOOT.PBP & Keys.bin). Lisätietoja pspupdates.qj.net-sivustolta sekä googlettamalla
kiitti psp:ni on nyt 1.5... mutta miten voin vaihtaa teemaa ku ei oo settings valikossa teema valikkoo??
ääh älä tolla vielä rupea säätämään. Asenna mielummin custom firmware jossa toimii kaikki ilman suurempia ongelmia. http://www.tdubel.com/psp/3.10_Open_Edition vielä ohje custom firmiksen asenteluun
Älä asenna 3.10 oe-a, asenna 3.03 oe-c. Ohjeet löytyy tuolta samaiselta sivustolta. Etuna on että voit customoida kuvakkeita. Tietenkin ISOt toimivat, sitävartenhan nuo custom firmware on tehty. Toki homebrew + muut jutskat
Voit pelata varmuuskopioituja pelejä muodoissa .ISO ja .CSO. Nämä pelit laitat muistikortin juureen eli ms0:/ISO/ kansioon. Kansio tehdään siis ihan muistikotin alkuhakemistoon, jos et ymmärtänyt.
siis kun joku kai sano jossain topicissa että ne pitää olla jossain .RAR tai .ZIP:inä vai .ISO:na vai mitä pitää tehä? t: No0b