Elikkäs... Mulla on toi PSP slim 2004 ja siihe olen yrittänyt tuota customia asentaa. MMC saan tehtyä mielestäni oikein tuolla TOTALnewbi ohjelmalla... Tehnyt uudestaan 4 kertaa... Ja joka kerta tullut lopussa kiitos teksit. Eli siis oiken mennyt?? Sitten sammutan PSP:n MMC paikoillaan laturi kiinni ja TOOL akku sisään. Hetken odotus ja painan X nappia. Nyt ilmeisesti pitäisi vasemman laidan valot vilkkua mut eipä vilku. Misnä vika??? Akku on tämä eli pitäisi olla oikea. Softa on ilmeisesti uusin 5.02... Käsittääkseni ei pitäisi olla ongelma? Olenkohan saanut risan akun tai jotain? Virta valo syttyy heti kun laittaa TOOL akun kiinni oli sitten latauksessa tai ei... Onko merkitystä? Vai onko jokin eri emolevy? Jos niin mistä voisin tarkistaa? Niin ja muistikortilla kyllä on jotain dataa kun orkis akulla katsoo... Ilmeisesti Pandoran teko ohjelma ja pari jotain "risaa" tiedostoa. Olisi kiva jos joku viisaampi osais kertoo...
http://www.aijaa.com/v.php?i=3022745.jpg Jos tuo kirjain on A,B,C,D,E,F niin sinulla on ihan oikea emolevy jos se on esim. vaikka P niin sitten sulla on väärä emolevy. Tämä löytyy psp:n ostopaketissa.
Kannattaako noita muita ohjelmia kokeilla vai pitäiskö toimia kaikkilla? Saan tuon paketin käsiini vasta viikonloppuna niin sitten saa tarkistettua tuon tarran. Jos kirjain on jokin muu niin saako cfw asennettua mitenkään? Vai onkos vaan voi voi... Tai onko kehitteillä jokin softa tuohon?
Kyllä se on murrettu. Sitä en tiedä, että onnistuuko pelkällä MMS tiedostojen vaiholla vai pitääkö olla erilainen Pandora akku.
Ainakaan tällä hetkellä ei oo mahollista pistää customia millään tavalla niihin uusimpiin emolevyihin. Jotain edistystä niiden murtamisessa on kai tapahtunut mutta ei mitään mistä ois käytännössä kenellekään tavalliselle PSPn omistajalle vielä mitään hyötyä.
Edistystä on kyllä tapahtunut. Henkilö nimeltä BrokenCodes mursi tämän koodin ja DAX sanoi vaan että mitä hemm...
Niin voihan se olla että DAX pistää yllätysjoululahjan taas tänäkin vuonna, mutta tällä hetkellä ei tosta murretusta emolevystä oo hyötyä vielä normikäyttäjälle...
Joo niin löysin googlella itsekin infoa... No tänään tampereen prismassa pyöriessäni huomasin PSP fatin hyllyssä niin tarttui se mukaan. Nyt saa sitten asentaa kaiken haluamansa. Itse asiassa tuntuu paremmalta kädessä tuo fat. Jos joku slimmiä kaipaa niin multa saa tuon ei vielä modattavan ostaa jos kiinnostaa. On jopa 2 viikkoa vanha. Kiitos teille kaikkille, ois pitänyt tarkemmin selvittää tuo emo juttu ennenkuin syöksyi kauppaan. Niin ja jossain tiedoksi että slimin tool akku toimii myös fatissä jos vaan uskaltaa leikata sen yhen nipsun pois. Ainakin itsellä toimi moitteetomasti. Ah ja niin jos fatin haluaa niin tre prismaan jäi vielä pari. Pikku vihjeenä niin ei käy niinkuin minulle. Taisi mennä mainokseksi.