Onko mahdollista modata psp 3000? Jos voi, voiko sen tehdä jollain muulla tavalla, kuin ostamalla uuden akun? Onko jollain ohjeita tämän tekemiseen. Jos modaan psp:n, Mitä hyötyjä se minulle tuo? Voinko katsoa ilman modausta videoita tai kuunnella musiikkia? Ja jos modaan, niin pystyykö pelaamaan enään pelejä kortilta yms?
Riippuu mikä Firmware sulla tällä hetkellä on. Jos sulla on 5.03 tai alempi niin saat sen "modattua" käyttämällä ChickHENiä, mutta PSP-3000 ei voi vielä tällä hetkellä modata pysyvästi joten joudut pitämään PSP:eesi lepotilassa tai "modata" se joka kerta kuin käynnistät sen. Tuossa ohjeet
Kyllä pystyy. Siis ihan normaalit esim AVI. muodossa olevat leffat voi helposti konvertoida ja pistää PSP:eelle. Tässä hyvä ohjelma Videoiden konvertoimiseen(saa tekstitkin mukaan)
No jaa... Ihan hyvää laatu on. Ihan samaa kuin katsois kipaleen tietokoneella paitsi että näyttö on hiukka pienempi.
Semmoista vielä kysyisin, että pystyykö ilman modausta selaamaan internetiä jos on langaton verkkoyhteys käytettävissä? E: Minulla siis ei vielä ole tätä psp 3000
Äänen ja kuvan laadun päätät itse konvertoidessa. Eli jos konvertoit bluray leffan täysillä asetuksilla, niin elokuvan laatu on helposti parempi kuin UMD -elokuvien. Pystyy, tottakai. PSP:ssä on oma nettiselain (tosin hidas ja huono) jolla pystyy selaamaan nettiä. Kannattaa lukea täältä tekniset tiedot PSP(1000):stä.
Nyt kun on paljon puhuttu tuosta PSP-3000 modaamisesta, ja kuinka se ei vielä onnistu kuin vain alle 5.03 Firmware-versioilla. Onko tässä kuitenkin toivoa, että keksittäisiin keino, miten saataisiin custom firmware myös uudempiin PSP:ihin? Jostain luin, että jotkut ovat sanoneet olleensa lähellä ratkaisua.