PSP akku kysymys

Discussion in 'PSP' started by GOR1LLA, Jul 15, 2008.

1. GOR1LLA

GOR1LLA Member

Trophy Points:
    16
    Ovatko PSP ja PSP-SLIM akut samankokoisia, siis identtisiä? Toimivatko PSP:n akut PSP-SLIMissä ja toisinpäin? Tai jos esim. PSP akku toimii SLIMissä niin onko se PSP akku yhtään isompi että meneekö kansi kiinni? Mietin vaan kun tilasin yhestä paikasta PSP akun niin en muistanut mainita että oliko se normi PSP:hen vai SLIMiin. Vai ovatko ne akut samoja ettei SLIMiin edes ole mitään erillistä akkua..?

Toivottavasti ymmärsitte.

2. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli, se menee näin:

- Fatin akku sopii Slimiin, mutta takakansi ei mene kiinni
    - Slimin akku ei sovi Fattii ollenkaan
    - Akut EIVÄT ole siis identtisiä

3. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Siinäpä sulla vasta kysymys :p Se on ihan sama kummasta teet, riippuu täysin susta. Se ilman kantta pelaaminen ei vaikuta mitenkään mihinkään paitsi että saattaa tuntua vähän epämukavalta.. Molemmat vaihtoehdot on yhtä hyviä mutta tossa alemmassa vaihtoehdossa on se hyvä puoli että se ei voi olla "Pandora Proof"..

EDIT: Miks ihmeessä mun viesti on ennen GOR1LLAn viestiä vaikka lähetin viestini hänen jälkeensä, kaiken järjen mukaan minun viestini pitäisi olla hänen viestinsä alla.. Vai onko tämä "ongelma" vain minulla?

Last edited: Jul 15, 2008
  4. GOR1LLA

GOR1LLA Member

Trophy Points:
    16
    Hmm..

Jos mul on PSP SLIMi mut tilasin "vahingos" fatin akun (teen pandoran irrottamal pinnin) nii mitä kannattais tehä:

Tehdä tästä normaalista SLIM-akusta TOOL-akku leikkaamalla pinni, ja joudun siis pelaa ilman kantta

Vai

Tehä tästä mun Fatin akust TOOL-akku leikkaamalla pinni, mutta tää akku on hieman tehokkaampi kuin tuo toinen..

Kärsiiks PSP hirveesti jos pelaa ilman kantta..?

Last edited: Jul 15, 2008

Share This Page