Terve, tarttisin ohjeet tuohon cfw ja ohjeiden pitäisi toimi vistalla, koska löytyy 2 konetta ja kummassakin vista... etsin ohjeita, mutta kaikissa käytettiin sitä totalnewbieeasyinstalleria ja se ei toimi vistalla. Kiitos avusta etukäteen.
No jos sulla on PSP slim nii tässä on ohjeet. Fätin ohjeita en nyt löydä, mut jos sulla on fät nii kerroppa se niin vois alkaa, jopa etsiä. Tiedän, että sillekkin on ohjeet, koska itse satuin tekemään tämän CFW:n vistalla.
Joo Fat löytyy, entinen omistaja päivittänyt Fw 5.02.. E: Piti vielä kysyä, että eikö pandoras akkua saa mitenkään muuten kuin kaverin cfw/1.50 psp tai ostamalla?
ok, viittikö laittaa sen Fatin Cfw vista ohjeen? täytyy varmaan sitten kysyä onko kellään kaverilla psp tai tool-akkua tai sit ostaa :/
Voisko joku auttaa, olen yrittänyt jo 2 erilaisella ohjelmalla tehdä mms, mutta jokaisella kerral muistikortille tulee pandoras batter creator ja corrupted file... aina corrputed file ja sen seurauksena pandoras creator sanoo että game could not be started Kaverin psp:ssä customina 3.40 OE-A... mutta jos joku joka osaa tehdä homman voisi vaikka messengerin kautta auttaa, kun tämä foorumille kirjottaminen on hidasta
No voisin mä auttaa mut tänne ei voi heittää mitää hotmailej nii pistä se tonne mun profiilii sinne shoutboxii. poistan sen viestin sitte ku saan sen.
mul ois tämmönen ongelma et mun fw on 5.03 ja official, ja kun otan cfw joka on 5.03 ni se sanoo et cannot play data is corrupted. WTF!!!!!!!!!!!!!!!!
lukeeks sulla pakkaukses G? ja oliko siinä sillon kun ostit sen niin joku 4.01 firmware? itsekkään en saanu modattua vaikka oli ne kaikki ohjelmat siel.. no sit jätin sen homman siihe,koska ei päättelin et sitä psp ei voi modata..
Jos official tarkotat nii mee sonyn sivuille jos et tarkota sitä nii googleta pspupdates ja sieltä yläkulmasta download nii siellä on.