Heips, latasin netistä Nfs:Carbonin Cso muodossa. Miten saan sen toimimaan? Firmikseni on 2.60 (Normaali) Ostin psp:eeni juuri huuto.netistä, vanha käyttäjä oli tehnyt jtn. kansioita (Kai?) muistikorttiin. Muistikortilla on nyt tällaiset kansiot: -MP_ROOT -> 100ANV01 -> 100MNV01 -Psp ->COMMON ->GAME ->MUSIC ->PHOTO ->SAVEDATA ->SYSTEM Musiikit meni hyvin music kansioon, ihan kuin photokin. Carbon ei mennyt game kansioon.. Koitin myös 100anv01 kansiota, mutta ei toiminut. Simpsons the movien sain 100mnv01 kansioon. (Minkä ilmeisesti edellinen käyttäjä oli tehnyt, aivan kuin tuon toisenkin?) Nyt kysymys kuuluu, miten saan carbonin toimimaan? Puuttuuko jtn. tietoa, jotta voitte auttaa minua?
fw pitäisi mielestäni päivittää johonkin custom firmwareen, että saat varmuuskopiot toimimaan. Suosittelen 3.40 OE-A
Näitä tarvitset: 2.71 downgrader 2.71 firmware Homebrew enabler 1.5 Firmware 3.40 oe-a 1.Pistä 2.71 firmware muistikortin game-kansioon ja aja eboot. 2.Seuraa 2.71 generic downgraderin ohjeita, löytyvät ladatusta kansiosta. 3.päivitä konsoliin 3.40 oe-a noudattaen 1. kohdan käytäntöä.
Hmm, mitä jos oletetaan, että en aijo sählätä firmiksien kanssa mtn. vaan recovery menusta se no-umd kohta. Ongelma on, että recovery menu ei aukea :/ PSP:eellä on liberty city storiesin tallennus. No, kuitenkin, jos ei tepsi tuolla, niin kai sitten niitten firmiksien kanssa täytyy säätää, mutta miten se recovery menu aukeaa?
Se aukeaa vain custom firmwaressa. Et saa netistä ladattuja ohjelmia toimimaan ellet laita pspeehen customia.
Hmm, ok. Laittakaaa oikeen selvät ohjeet, kohta kerrallaan, jotta tällainen normi. ihminen saa siitä selvää.
Sebu92, eikö kannattaisi ensin tarkistaa onko hänellä TA-082 levyllä varustettu psp vai ei? http://www.tdubel.com/psp/Homebrew tuossa kuitenkin paikka mitä kannattaa tutkia. Muistathan myös, että tässä hommassa psp:stäsi saattaa tulla tiiliskivi
Juu, siksi juuri en haluaisi firmiksillä hirveästi pelleillä, kun ei sitä taitoakaan oikeen ole. Ja mistäs näkee emolevyn mallin?
^ TA-082 laatta (järkevämpi varmaan pistää linkillä..) Tuosta katot onko se TA-082. Ja jos ei ole niin tässä Olis jonkun näköistä ohjetta Edit: Itse tein omalle psp:lle seuraavasti. (EI TA-082 lankulla varustettu) 1. päivitin sonyn 2.71 link 2. downgradesin 2.71 -> 1.50 link 3. ja custom firmistä sisään (suosittelen 3.40 OE-A, löytyy dl.qj.net)
Emo ei ole tuo TA-082. Nyt koitan upgradettaa tuohon 2.71. Täytyykö sitä ennen tehdä mtn.? Eli suoraan vaan asennan tuon?
Hmm. Ajauduin tuollaiselle sivulle: http://psp.xtrusion.es/en/ <-- Ja siinähän on kohta 2.50-2.60 downgrade to 1.5... Eli tarvtiseeko upgradeta ollenkaan?
Kyllähän sitä löytyy 2.50/2.60 downgrader, mutta tuo yllä ehdottamani oli vain oma ehdotukseni. Itsellä oli 2.50 fw kun ostin ja tein tuolla tavalla mitä kerroin. Eli sen olen itse todennut toimivaksi Päätä itse miten aiot homman hoitaa
Tosiaan tuo 2.71 generic downgrader on kuulemani ja kokemuksen mukaan todella helppo käyttää, ja dark alexinkin mukaan helppokäyttöisin downgrader tähän mennessä. Eli mieluummin se. Tuossa ylöspäin päivittämisessä ei voi mennä mikään mönkään.
Hiukan helppiä tuon upgradettajan kanssa.. Pistin sen eboot.pdp filen /psp/game/update, mutta se valittaa, että se on korruptoitunutta dataa. Koitin myös uudelleen käynnistää psp:eeni jo 5 kertaan, mutta mitään ei tapahdu...
Noin. Nyt on Firmware 2.71. Nyt downgrade 1.5, johon tarvittaisiin apua.. Siis nämä ohjeet ( http://www.tdubel.com/psp/Firmwaren_alentaminen_2.71-versiosta_x.yz-versioon ) ovat niin sekavat, että en niitä älyä.. täytyykö tuo kaikki oikeasti tehdä? Huhh.. Olisi vaan joku downgraderi, joka pistetään tuonne ja ajetaan, muuten tuommoisilla ohjeilla saan pspni aivan sekaisin..