1.Mikä on firmware? 2.Mikä firmware on paras? 3.Mikä on homebrew? 4.Onko PSP:eessä tyyppivikoja? Tai jotain muuta 5.Tuleeko niitä kuolleita pikseleitä helpostikin ja mistä syystä? Kiitos jo etukäteen
1. Firmware on pspeen käyttöjärjestelmä tai ohjelmistoversio, miten sen nyt sanoo 2. Ei voi vastata. 1.5 toimii homebrew ja uusin 2.71 on taas uusi jossa on päivitetyt ominaisuudet 3. Homebrew on kotitekoista materiaalia 4.Ei pitäisi olla, omassani ei ainakaan ole 5.Ei pitäisi tulla. Kai niitä vain tulee ajanmyötä jos tulee.
Kannattaako firmware päivittää heti ku tulee uusia versioita? Toimiiko kaikki kaupasta ostetut pelit 2.60 versiolla? Onko tämä järkevä ostos:http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?cPath=27_46&products_id=825 ?
No mun mielestä kannattaa päivittää jos ei ole 1.5 tai 2.0 ja homebrew ohjelmia. Kaikki kaupasta ostetut pelit toimii 2.6 tai ainakin luulen niin. Jos tarvitsee vakioakun lisäksi vielä hirveästi peliaikaa niin on tommonen lisäakku juttu ihan tarpeen. Itse en ole tarvinnut kun vakiolla pärjää niin hyvin
Jos löydät 2.0, 1.52 tai 1.51 version sisältävän konsolin,niin kannattaa alaspäivittää se 1.5 versioon. Silloin voit käyttää erilaisia ohjelmia konsolissasi ja pelata pieniä pelejä. Nykyään kaikki pelit toimivat 1.5 versiolla erilaisten ohjelmien avulla. Oli sitten UMD levyä, tai ei. Myöhemmin voi ketuttaa, kun keksit nämä homebrew pelit ja ohjelmat, jos sinulla onkin jokin 2.71 versio, jossa ei toimi mitenkään homebrew tavara. Selaile vaikkapa osoitetta www.pspupdates.com, siellä on paljon homebrew- ja muuta PSP asiaa...
Onko totta että lähiaikoina tulisi sellainen uusi firmware versio jossa toimisi kaikki homebrewit ja muut? Pystyykö 2.60 versiota tiputtaa 1.5 versioon?