Psp ei mene nettiin!! vastatkaa nopeasti!

Discussion in 'PSP' started by Hebnekki, Jan 9, 2009.

1. Hebnekki

Hebnekki Guest

noniin, olen yrittäny saada vaikka kaunka kauan minun Psp:täni nettiin mutta aina tulee''A connection error has occurred. Aconnection to the access point could not be established. Check the security settings for the network and try again''

siis mitä oon tehny väärin.. mulla on tämmöinen Comasulin kone en tiiä mikä ja Modeemi on jossa on Wlan koneessa toimii netti ihan hyvin ja Iskän koneessakin toimii neti ku siinä on Wlan..

modeemi on JOku Zhone en tiedä mikä.. teen siis näin-

Connection name: COnnection 1
    Scan --> Scannaa --> SSID: Niskanen.. Security: WPA-PSK (TKIP) Signal Strenght: 100% --> valitsen sen.

SSID: niskanen
    WLAN security settings: WPA-PSK (TKIP)
    WPA key: *******
    Address settings: easy, ja kaikki loput menee automaticille.

jatkan..

A connecton error.....

MITÄ TEEN VÄÄRIN?
    olen myös yrittäny ottaa Wlanista salasanan pois mutta en tiedä miten sen saa poissa?

yrittäkää vastata nopeasti, KIIRE!!!

2. EET

EET Regular member

Trophy Points:
    26
    Ensinnäkin voit jättää pois noi tommoset "VASTATKAA NOPEASTI" jutut, se on hieman epäkohteliasta foorumilaisia kohtaan. Vastaus tulee jos tulee, ei ole väliä lukeeko siinä VASTAUS NOPEASTI vai ei.

Tuossa virhe error viestissähän lukee kaikki. "Check the security settings for the network and try again."
    Ootko kokeillu laittaa salasanan uudelleen? Ja noihin WLAN-reitittimen asetuksiin pääsee useimmiten nettiselaimesta kun laittaa osoitteeksi tyyliin: 192.168.0.1
    Tarkemmin nuo asiat löytyvät reitittimen käyttöohjeista ja Googlesta löytyy tuon reitittimesi käyttöohjeet jos et niitä enää omista.

3. Hebnekki

Hebnekki Guest

No anteeksi siitä,

Joo lukee kaikki siinä viestissä..
    ja olen yrittäny laittaa salasanan uudelleen ja kokeillu kaikkia mahdollisia salasanoja.. ja kokeilin laittaa samat IP-osoitteet ja kaikki mitä mulla on tässä koneessa..

käyttö ohjeita ei ole enään, en tiedä enään missä ne on..
    yritin ettiä netistä miten saan suojauksen pois mutta en löytänyt.

4. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Koitappas laittaa Googleen sen sun netti boxis merkki ja malli ja lueppas sieltä vähän infoja miten pääset asetuksiin jne.. Mullakin se menee asetuksiin kun laittaa selaimeen IP osoitteeni jonka saa selville tältä sivulta.

1. Mene tälle sivulle.
    2. Kopioi IP osoitteesi jonka se kertoo.
    3. Mene osoiteriville ja kopio sivuston kertoma IP siihen
    4. Paina enter ja katso tapahtuuko mitään
    5. Mulla se menee tämän näköiselle sivulle josta sitten pääsee boxin configgeihin kirjoittamalla salasana..
    (Huom. vain ZyXElin boxeilla on tuo tuonnäköinen ja sinulla on varmaankin joku muu boxi joten se saattaa hiukan erota tuosta mutta periaate on sama..)

5. Hebnekki

Hebnekki Guest

Joo minä yritin ettiä sitä Zhonen sivuilta muttakun en ymmärtäny pätkän vertaa ku olen aika huono Englannissa. :( voisitko ettiä mulle sen linkin?

6. Hebnekki

Hebnekki Guest

Ainiin, sen muuten unohdin kertoa että kaverin luona pääsen PSP:llä nettiin. silläkin on modeemi jossa Wlan eikä mun tarvii tehä muutakun ettiä se netti ja sit vaan seuraava seuraava ja anna olla kaikki automatic:illa niin menee nettiin.. Mutta sillä ei ole sama netti.

7. Hebnekki

Hebnekki Guest

joo minä myös kokeilin mennä sinne mun IP-osoitteen sivulle mutta sit se kysy jotn salasanaa ja käyttäjätunnusta.. kokeilin netin käyttäjää ja salasanaa mutta ei toiminu..

8. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli siis minkä mallinen (Zhone mikä?) on se sun boxis. Pistäppä malli niin katon mitä löydän jos osaisin vähän paremmin englantia :p

Sun kaverillas ei oo salasanaa joten sinne pääsee kuka tahansa, myös sinä. Ja nyt arvelenkin että PSP ei tue juuri teidän netti tötsän WLAN tekniikkaa.

Aiheesta lisää:

Wikipedia & WLAN -tekniikat

Does the Sony PSP support 802.11g or WPA security? (Englanniksi..)

Siis sinne pitää laittaa se salasana ja tunnus joka on siihen boxiin määritelty eikä sitä mitä tarvitaan siihen kun yhdistää nettiin.

Jos tolla pääsisit alkuun ja ainahan voi googlettaa =)

9. Hebnekki

Hebnekki Guest

Joo kiitos Qimmo.. Olen nytten Äitin luona niin en voi kattoo sitä koko merrkiä muutta kun kattoin Googlee se on joku tommonen: Zhone 6218I2200

Tossa on kuva siitä.

Share This Page