Vieläkö pitää tällainen lista paikkaansa noiden firmisten suhteen? A = 1.50 B = 1.51 C = 1.52 D = 1.52 E = 1.52 F = 2.00 G = 2.01 H = 2.50 I = 2.60 J = 2.70 K = 2.71 L = 2.81 M= 3.01 Meinaan vaan kun huomasin paikallisessa marketissa value pack:eja joissa alin niistä kolmesta kirjaimesta oli C (eli pitäs olla fw1.52). Giga pack:ejakin oli, mutta kun ne kaikki oli lukitussa lasikaapissa, en nähnyt niiden tarroja. Mietin vaan että onko samat kirjain koodit packista riippumatta (base,value,giga). Ja onkohan tuo C nyt varmasti sitten 1.52fw Ja onko tuossa mallissa ollut jo niitä pahamaineisia TA-082 emoja? (joissa downgrade ilmeisesti jo kuitenkin mahdollista?) Olen nyt suunnitellut psp:n ostoa ja tutkiskellut noita kaiken maailman saitteja asiasta, ja tuntuu että olen välillä jo enemmän tai vähemmän sekaisin asian kanssa... Kuitenkin haluan sellaisen laitteen johon saan custom firmiksen (3.03 OE-C, 3.10 OE-A2 yms.) Miten olisi suositeltavaa lähteä esim tuosta 1.52 fw:sta päivittelemään? Pääseekö esim. suoraan alas 1.50? Vai pitääkö päivittää johonkin uudempaan ennenkuin pääsee 1.50 firmikseen josta sitten haluttu custom fw? Jos pitää mennä uudemman kautta niin onko sitten sellaista reittiä missä ei tarvi mitään lisämateriaalia (tarkoitan esim. GTA:LCS unpatched). Mikä Custom firmiksistä sitten kannattaisi asentaa? Toivon vielä ettei joku teini vastaa mitään "käyttäsit googlea" juttuja, vaan ihan asiallisia vastauksia, koska olen ne saitit tosissaan kolunnut läpi ja oon vieläkin suht pihalla noista downgrade/upgrade hommista... Liekö johtuu siitä etten ole päässyt niitä vielä rassailemaan kun PSP on vielä hankinnan alla tai sitten olen muuten vaan jumissa. Kiitos.
Yhdessä vaiheessa noiden merkkien paikkaansapitäminen meni harakoille (muistaakseni joskus 2.7-2.8:n aikoihin). Mutta tietääkseni nuo pienimmät pitävät ainakin paikkansa. Eli tuo c pitää mitä luultavammin paikkansa. Ja jos ostat niin paras custom firware on joko 3.03 oe-c tai 3.10 oa-a. Erona noilla versioilla on se että 3.10:ssa ei saa muokattua kuvakkeita, mutta siinä toimii PSX:n pelit paremmin. EDIT: Ja voisin vielä suositella että et osta tuota gigan muistikortilla. On paljon järkevämpää hommata jälkeenpäin 2-8gt:n kortti sillä tuo giga loppuu samantien kesken.