PSP:hen Netti..

Discussion in 'PSP' started by 02468, Jun 17, 2008.

1. 02468

02468 Member

Trophy Points:
    11
    Miten hitossa psp:hen saa netin toimimaan? Oon kokeillu vaikka mitä mutta en saa nettiä toimimaan... Olen asettanut wlan-varkon salasanan ja kaikki muutkin asetukset on omasta mielestä oikein. Kun yritän psp:llä nettiin se sanoo: The connection to the server timed out.??? MITÄ PITÄS TEHDÄ? Ja tarviinko minä jottain muutkkii kun langattoman verkon? Sen meidän langattoman verkon nimi on BUFFALO AIRSTATION TURBO G.

2. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    En tiiä, mut voin sanoo että kannattaa poistaa tuo salasana juttu tuosta wlanista niin tulee vähemmän ongelmia ja katsokkin että wlan ja kone on päällä sekä että taajuusprosentteja on tarpeeksi...sama ongelma oli minullakin mutta poistin tuo salasana jutun javarmistin taajuudet yms. niin alkoi heti Killzonen nettipeli pelittämään;)

3. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin, paitsi että jos poistaa WLANista sen salasanan niin kuka tahansa pystyy käyttään teiän nettiä. Mullakin kun ettii meillä PSPllä WLAN verkkoja niin aina tulee ainakin 5 eri verkkoa jossa ei oo salasanaa ja sit voin vaan niitä käyttää. Ja joku muu voi käyttää ihan normaalisti sitä vaikka kotoaan (naapurista) kannettavalla koneella, kun siinä on vähän parempi se WLAN -vastaanotin ja lähetin..

4. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    Totta itse käytänkin naapurin nettiä xD

5. MAPESA

MAPESA Regular member

Trophy Points:
    26
    Samoin mä :D Kaverillaki kerrostalossa löytyy joku 5 verkkoo ilman salasanaa ja 1 niistä on aina 95% :>

Last edited: Jun 20, 2008

Share This Page