Kun koitan pelata .ISO peliä tulee teksti: ''The game could not be started.'' (80020321) Mikä neuvoksi?
3.10 OE-A Pelit ovat netistä ladattuja .ISO tiedostoja 3 peliä ja kaikissa sama teksti tulee näkyviin kun koitan pelata: ''The game could not be started (80020321)'' Olen myös formatoinut muistikorttini jossa pelit ovat. Eli olen siirtänyt pelit PSP:en ISO kansioon ja kun alan pelata niin pelin kuva näkyy ja kun painan starttia pelistä peli lataa hetken ja sitten tulee teksti jonka sanoin jo. Olisi tosi kiva jos joku teistä viisaammista neuvoisi minua. Matkakin häämöttää kohta ja olisi tosi kiva pelata matkalla PSP:etä.
Haittaako se jos se kotelo on mennyt rikki vähäsen, että levyn saa pois kotelosta? Ja rinkula levyn keskellä pitääkö se olla kiinni siinä?
Eli onko tuo vai niin, että jos PSP:eessäni on UMD-levy niin kaikki netistä ladatut .ISO psp pelit toimivat PSP? Ja onko tuolla väljä on joku UMD elokuva levy sisässä vai demo levy? Aikaisemmin kun ei ollut UMD levyä PSP:ssä tuli seuraava teksti: ''The game could not be started (80020321)'' Mikä neuvoksi?
Usko nyt että laitat sen levyn sinne sisään! Ja elokuvat ei tietääkseni käy.. PSP:n mukana tullut demolevy käy hyvin -_-
Hae nyt kaupasta joku umd levy, jos haluat pelata warettamiasi pelejä! Onko se joillekkin niin vaikea uskoa? tai sitten tunget sen rikkoutuneen levyn sisälle, kunhan se alkaa lukea sitä (se on pääasia). Jos ei vieläkään toimi niin ala värkätä niitä recovery asetuksia oikeanlaisiksi.
Kokeile laittaa recovery menusta Use NO-UMD enabled. Pääset sinne sammuttamalla psp:n virtakatkaisijasta >5sek ja käynnistämällä psp:n uudestaan R-liipaisin pohjassa -_- Kaikki pelit eivät välttämättä kuitenkaa toimi tuolla asetuksella.