Varmaan monille tuttu PSP kamera Gocam! 1,3 mpx kameroineen houkuttaisi nyt minuakin joten voisin kysyä teisltä hyvät lukijat että kannattaakose? Monet ovat haukkuneet kameran 1.3mekapikselin tehoja mutta mielestäni se on todella riittävä jos ottaa huomioon PSP 16 millin värin näytön, jos vertaa kännykkään jossa on esim. 250 tuhatta värii niin on se kyllä aika kuranen se kuvan laatu puhelimessa. Kamera ottaa tietääkseni filmit suoraan mp4 muotoon joten se on hyvä juttu. Mitä mielstä? (kamera on 55-60e hintaa joka on halpa verrattuna oikeeseen kameraan). Tossa vielä kuva :
no itse en omista tämmöistä mutta voin snoa että se on liian kallis mutta sanotaan että ollaan tekemässä GPS pelejä ja Kamera pelejä joten ei hankkiminenkaan ole hassumpaa
Ei se näytön värijen määrä vaikuta kameraan mitenkään. Jos ton kameran laittaisi kiinni johonkin hyvään näyttöön (jos se olisi mahdollista) niin ei se ottaisi mitenkään parempia kuvia kuin psp:ssä kiinni ollessaan. Ja itse en kyllä tollaista ostaisi...
Josei omista kamerakännykkää/digikameraa, niin sillonhan toi on iha halpa ratkaisu. Mulla on kännykässä 1.3mpx kamera, hyviä kuvia saa VAIN valoisalla säällä, vähänkin pimeää niin heti vääntäytyy epäselväksi
Kyllä muuten varmaan vaikuttaa! EI kameraan tietenkään vaan kameran kuvanlaatuun tai siihen millä väreillä kamera kuvan ottaa meinaan vaan että jos PSP on 16 millii värejä niin ei se kamera ota niitä kuvii 64 tonnisilla väreillä eli vaikuttaa kokemusta on esim. kännyistä eka käny 3230 1.3mekapikselii ja 64 tuhatta värii otti kyllä paljon huononpia kuvia ku uus 16 millin 1.3 mekapikselin kamera!!