PSP-kaukosäädin

Discussion in 'PSP' started by MAPESA, Feb 10, 2008.

1. MAPESA

MAPESA Regular member

Trophy Points:
    26
    Mites saisin psp-stä kaukosäätimen..? mul on ollu pari eri ir-shellii ja 1 universal remote mut universal remote ei toimi, ja toises ir shellis tulee aina

"failed to find mod: sceSIRCS_irDA_Driver"..????,

kun siel ir remote viewis "Codesien" kohalla otan vaik sony ja sielt joku .txt

2. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Teet vaan tän ohjeen mukaan, kannattaa kuiteski käyttää uusinta IrShelliä(jos sulla on 3.71 M33 niin älä unoha sitä sircs.prx tiedostoa).

Ja sit kun oot valmiina käynnistää IrShellin niin meet laittaa plugineista sen irsautobootin enabled odotat että käynnistyy (jos ei käynnisty niin joku muu plugini saatta sekotttaa joten disabled muut pluginit siks aikaa) sit meet sinne IrShellin Directory viewiin ja otat sieltä IrShell kansiosta sun firmwaren patchin (pitäs olla Ms0:/IrShell/patch/3.71/3.71.prx tjsp..) ja patchaat sen ja sit otat autoboot disabled ja käynnistät XMBstä sen IrShellin jossa on se palmun kuva tjsp..

3. MAPESA

MAPESA Regular member

Trophy Points:
    26
    qIMMO kerro mitä toi sun tjsp-lyhenne tarkottaa & toimii jo,ir shell oisko 3.81.mul ON MYÖS SE PALMU-SHELLI mut en usee sitä.

3.81 on kyl iha käykkis mulle :O

edit - lukasin ohjees, mun mielest siin on hieman sekoiluu noitten 3.52 eboottien kanssa, ja mun mielest tää "mun keino" on paljon helpompi.

ainakaan ite en IR SHELLIÄ käytä muuhun kuin psp-remoteen.

kyl jos joku kysäsis samaa asiaa ku mä (miten psp-säädin)
    niin neuvosin kyl tän mun konstin :I

tuplaedit - taitaa olla kyseessä "tai jotai sinne päin...?"

Last edited: Feb 11, 2008
  4. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Mä en nyt oikeen tajunnu.. Mutta se 3.52 Sonyn EBOOT.PBP tarvitaan sen takia jotta sieltä voitas ottaa yks tiedosto koska, 3.71 M33stä on otettu Infrapuna poies ja sen avulla sitä voi käyttää (sen tiedoston).

"failed to find mod: sceSIRCS_irDA_Driver"..????,

Ja toi tarkottaa just sitä että sä et oo ottanu sitä tiedostoa, kai :D
    Tiedoston nimi on SIRCS.prx ja toi valittaa SIRCSIstä niin sen takia arvelen näin.

5. MAPESA

MAPESA Regular member

Trophy Points:
    26
    juu tiiän ettei se löydä sitä mutten löytäny mäkään sen directory viewin kautta :D
    edit-etin sitä sielt muistarilt,tiesin et tarviin sen,mutten tienny et sen saa siit 3.52-ebootist :O.
    joten,ei löytyny
    lisäedit-no ihan sama kosk se kaukosäädin toimii ja sehän oli se pääasia.

Last edited: Feb 17, 2008

Share This Page