PSP:n akku "vinkuu"

Discussion in 'PSP' started by Judgment8, Sep 30, 2009.

1. Judgment8

Judgment8 Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo elikkä pudotin eilen Slimini akun lattialle ja nyt kun lataan sitä, kuuluu akusta outoa "vinkunaa". Että mahtaako olla ihan turvallista käyttää sitä vielä... Ei tuo uuden aidon Sonyn akun osto oikeen kiinnosta kun on vasta tuokin vuoden ollut käytössä...

2. hoopotti

hoopotti Regular member

Trophy Points:
    26
    Oota pari päivää. Jos se vinkuu vielä niin sitten en tiedä :O (tai voithan aina ostaa uuden akun...)

3. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    En halua pelotella, mutta itse olisin kyllä huolestunut, jos joku litium-akkuni vinkuisi. Litium nyt kuitenkin tiedetään erittäin herkäksi reagoimaan ilman (hapen) kanssa ja ns. ehjiäkin akkuja tiedetään "räjähdelleen". En ainakaan uskaltaisi jättää vinkuvaa akkua valvomatta tilaan, jossa on jotain syttyvää materiaalia.

Last edited: Oct 3, 2009
  4. Judgment8

Judgment8 Regular member

Trophy Points:
    26
    No jaa... Ei tunnu enää vinkuvan. Tänään latasin akun ja vinkunaa ei kuulunut enää. Enkä ole mitään erilaista huomannut kun olen käyttänyt sitä. Joten en nyt ihan heti kauppaan ryntää...

5. hoopotti

hoopotti Regular member

Trophy Points:
    26
    No hyvä että ei vingu enää :D

6. Judgment8

Judgment8 Regular member

Trophy Points:
    26
    Jep. Olen jo yhden slimin akun onnistunut hajottamaan kun yritin tossa pari vuotta sitten tehdä Pandoraa, tuli jotain ihme savua akusta... No otin akun, vein sen ulos ja heitin roskikseen, ei ainakaan onneksi syttyny palamaan tai mitään.

Share This Page