Tuossa aamuupäivällä kun kävelin huoneeseeni huom,asin hieman myöhässä psp jonka olin laittanut lataukseen ja jakkaran päälle ilman suoja koteloa. No, se siitä sitten tippui, ei kovin korkealta 30cm. Muuten toimii mainiosti, mutta ristiohjaimen vasen nuoli oikuttelee, pieni "ympyrä levy" joka on ristiohjaimen alapuolella on siirtynyt hieman vasemmalle aiheuttaen vasemman nuolen jäykkyyden, aina ei edes noteeraa painallusta... Pitäisikö viedä huoltoon? Pitäisikö avata itse? Pitäisikö ostaa uusi? Kiitos
Avaa ite ja koita suoristaa/sörkkiä sitä ja kato jos lähtis toimiin, mutta jos ei millään ala toimiin niin sit on kai pakko viedä huoltoon..
Mutta et saa sitä auki ilman takuulapun repimistä eli takuun tuhoamista. Se takuulappu on akun alla , ja sen lapun alla on ruuvi jota ilman et saa psptä avattua. Eli huoltoon tietty..
HELL EI. itse kannatan sitä että avaat pöspisi ja koitat laittaa itse kuntoon. kuitenki kiskoo huollos hirveet summat (?) jostain pikku hommasta :S omakin pöspini odottelee varaosia pöydällä. ja älä ainakaan uutta osta. siirrät sen mustan "ympyrä levyn" paikallensa niin että ne mustat ympyrät levys osuu kohdakkain niitten toisten kanssa jotka on siin emolevyn päällä.
No jos se on ollut julkaisusta lähtien niin takuuta on turha odottaa.. Ja huollossa ei kisko summia jos on takuu. Jos ei ole niin avaa itse tietenkin.