Joo elikkäs tietääkö kukaan mitä tolla PSP:n infrapunaportilla tekee kun en ite löydä paikkaa että mistä sen sais edes päälle?! Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää! =)
mitä muuta hyötyä siitä on...kanavien vaihtelua varten on myös kaukosäädin joten tuo lienee aika turha...
joo tajusin sen et se pitää ladata on muuten koulus hyvä kun niissä luokissa on tv:eet niin pistää niitä päälle sillä kaukosäätimellä ja opet HEMOO
mitä muuta hyötyä siitä on?? toimiiko 3.03 firmiksellä??? voisitteko heittää linkin sivulle mistä sen saisi?? plsplspls
tossa se linkki http://dl.qj.net/PSP-iR-Commander-v...omebrew-Applications/pg/12/fid/1110/catid/189 datamies onko sulla eloader
no sen avulla toimii juuri toi ja monet muut ohjelmat esim snes mutta en tiiä toimiiko se sillä 3.03 mut mulla toimii ainakin ja mulla 2.60
eloader ei toimi 3.03:sessä ja siihen tarvii muistaakseni vielä gta lcs että se toimii ainakin mulla se ei toimi ilman gta:ta
eLoader 0.99 toimii GTA:LCS:n avulla 2.60:lla ja 0.9.9.5 "Kriek" 2.80:lla. Ei siis 2.81 tai 2.82. Itse sain ton iR Commanderin eLoaderilla toimimaan
no voiko sitä saada yleensäkkään toimimaan 3.03 firmiksellä?? saan ladattua ja laitettua psp:lle mut ne korruptoituu heti eli mitäs sitte??
eLoader ei toimi 2.81, 2.82, 3.00, 3.01, 3.02 ja 3.03 firmware-versioilla. Tästä johtuen näillä firmwareilla ei voida juurikaan ajaa homebrew-koodia, ennenkuin tulee downgraderi tai uusi eLoader. Eli turhaan postaatte näitä 'toimiiko 2.81??' -kommentteja. Google on ystävämme. Eli Datamies: Ei pysty. Liian hapokasta.