Tossa eilen PSP:ni tippu maahan ja joku keppi raapas siihen pienen naarmun, mikä kyl näkyy pelatessa jos kattoo tarkkaan.. ..Ja se häiritsee mua ihan HELVETISTI!! Miten ihmees saa PSP:n näytöst pintanaarmui ym. jotenki pois..? Käykö ne samat aineet mitä esim. cd-levyjen naarmujen poistamiseen tai kännykän korjauslakka? Näytönsuoja on kyl pakko-ostos ettei tommosta toistu..
No mul ei oo kokemusta joten en voi kertoo toimiiko se cd juttu mutta jos se helvetisti mua häiritsisi niin ostaisin uuden näytön modpiiri.comista tai yrittäisin jotain takuuta tai jotain
Just. pitäis varmaan uploadaa uus kuva MUN psp:n naarmuista, kun meni hieman "maalipölyä" siihen etupaneelin takapuolelle kun maalasin sitä. putsasin tärpätil ja jollai vanhal paidalla, tuli pari naarmua, yks risteilee näytön alalaidast ylälaitaan sellast siksakkia ja alalaidas 2 naarmua jotka tuntee sormilla jos testaa arvaa huomaako pelatessa. EI. (liian keskittynyttä pelaamista ) mua ei haittaa ne. mut jos yhtään kiinnittää huomiota niin hyi perkele :S Olishan se silti mullekki ilo löytää jotai korjauslakkaa autotallist :> edit - niin ja se oikee asia: uus näyttö ei auta mitään kun ne naarmut on etupaneelis eikä näytös, takuuta tuskin kiinnostaa pari naarmua, ja tuskin se jokin korjauslakka sitä tuhoaa. jos ihan pakko , niin osta uus etupaneeli modpiiri.comista tai dealextreme.comista ja lykkää siihen näytönsuoja.
Ei nuo värit siin kuvas pääasiassa ollu vaan ne aika Hemmetin isot naarmut. Sitäpaitsi ei tartte lähettää samaa viestii kahteen kertaan.
Juu, ja jos sinulla on paljonki hienommin maalattu psp, voit myös laittaa kuvan siitä. naarmut oli pääasia. ja jos parempia kuvia haluat niin tässä: http://my.afterdawn.com/mapesa/show_image.cfm/18792 ja täs: http://my.afterdawn.com/mapesa/show_image.cfm/18780 mua ei haittaa sun mielipitees, ite tykkään :S
Joo tottakai, naarmut oli pääaasia. Ei ollut tarkoitus loukata mutta räikeät värit pisitvät silmään. Tiedättekö onko tuollainen uusi kuori helppo vaihtaa psp:hen? Mulla on sellanen ongelma et sitä tattiohjainta on painettu kai liikaa ja se on hieronut sitä kantta jokusen verran...
No avaa se tatti ilman et avaat mitää kuorii.sitte sul on se tatti kädessä nii siin on semmonen reikä siin alapuolella nii pistät sinne talouspaperia nii se ei mee ihan pohjaa.kandee testaa.
Et tainnu jumbo vastaa kysymykseen, mutta on se etukuori aika helppo vaihtaa. otat 5 ruuvia pois psp:n takaa ja vaan nostat sen etukuoren pois. ja ei mitään välii siit värijutust. kameran salama näytti ne vaan liian räikeinä.
ok,täytyy kokeilla. Kuvat muokkaavat totuutta... Jos ostaisin uuden kannen vaikka modpiiri.comista niin tekeekö se tatti siihen uudet jäljet heti(jos ei paina liian kovaa)? Ja tiedättekö että onko nuo modpiiri.comin kannet yhtä vahvoja ja laadukkaita kuin psp:een alkuperäset?
Häiritseekö se nyt niin paljon..? eli jos ostat uuden etupaneelin/kannen/kuoren modpiiristä, siihen tuskin jälkiä tulee. ainakaan lähiaikoina. mulla on psp:n alkuperäinen etupaneeli eikä siinä ole mitään jälkiä tatista. Jos painat sitä tattia IHAN HIESSÄ niin kai siihen tulee niitä jälkiä. ja joo, tiedän onko ne yhtä hyviä kuin alkuperäiset etupaneeelit: EI. (ellen saanut virhekappaletta) mutta mulla ei koskaan toiminut modpiiri-paneelin kanssa tatti kunnolla. itsestään liikkui jne. vaikka kuinka ruuvit hikikiristin, niin ei. alkuperäsessä toimii aina täydellisesti.
Okei, ei häiritse kunhan kysyin. OLi hyvä tietä niitten laatu. Ongelma on se että yks mun tuntema henkilö paino sitä tattia niin hiesssa et teki pohjoissuuntaan semmosen kulutuksen. Ja nyt kun tatti on pohjaanpainettuna siihen keppiin, niin se ottaa kanteen kiinni ja hieroo sitä luonnollisesti lisää.