Eli miten siitä suoriudun, kun ei ole hajuakaan?? mulla on FW2,60 ja en saa näkymään leffoja, en vaikka kuinka yritän, olen lukenut kaikki jutut täältä, aina tulee joko there are no videos tai unsupported data!!!Olen koittanut laittaa leffan jokaiseen kansioon joita psp:tä suinkin löytyy, mut ei mitenkään toimi...Käytän psp video9:ä Missä menee vikaan? Sen takia ajattelin päivityksen auttavan asiaa, olisko siitä apua??? Kiitos jo etukäteen!!!
mulla on ollut sama ongelma ja mä tiedän ratkaisun 1.tarkista että ne on oikeassa tiedosto muodossa ja mahtuvat muistikortille 3.muista kirjoitaa kaikki ISOLLA. 4.laita video muistaakseni seuraaviin kansioihinSP--->VIDEO tai luo VIDEO niminen kansio PSP kansion viereen kokeile videoita noihin kansioihin
siis kokonaista lefaa johon kuuluu monta tiedostoa ei voi laitaa tietääkseni päivitys onnistuu lataamalla paivityksenhttp://fi.playstation.com/help-support/psp/system-software/download/ osoiteesta ja sitten asiaan lataa EBOOT.PBP ja siirrä se PSP-->GAME-->UPDATE ja edeleen muista kirjoitaa kaikki ISOLLA
siis siis kokonaista lefaa johon kuuluu monta tiedostoa ei voi laitaa tietääkseni päivitys onnistuu lataamalla paivityksen http://fi.playstation.com/help-support/psp/system-software/download/ osoiteesta ja sitten asiaan lataa EBOOT.PBP ja siirrä se PSP-->GAME-->UPDATE ja edeleen muista kirjoitaa kaikki ISOLLA
Ei mulla olekkaan kuin yksi tiedosto ja olen joskus pari vuotta sitten saanut leffat kortille(2gb) ja hyvin pelas, nyt vain on tuo psp video9 ihan erilainen ja mikään ei pelaa
NYT KEKSIN lue http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/686786 tuo siellä lukee miten saat videot toimimaan
No mä latasin sen softan ja se parhaillaan muuntaa leffaa, palataan asiaan myöhemmin jos ei vieläkään pelaa, toiv.nyt kuitenkin!!!KIITOS
ilmoittaa vieläkin, että ei ole videoita!!! asensin sen uusimman softankin mut ei apua... mitä avuksi
olisikohan mulla jotenkin nuo psp:n asetukset päin p:tä vai miten olis kun ei tunne vaikka olen koittanut eri leffoillakin
sulla on nyt oikeesti siinä joku vika kannattais lähettää korjaamoon tai jonnekkin ja pyytää et ne korjaa
No mä nyt taas yritän tuolla free video converterilla, mut tod näk sama juttu...Kaikki muu pelaa kyllä hienosti musat ja pelit yms yms siksi en jaksa uskoa että olisi rikki, taitaa olla käyttäjässä vain vikaa...
Mikä ihme mun asetuksissa voi olla kun en saa myöskään IPOD:lle mitään leffoja??? Nyt pääsin jo PSP:llä(softana psp video manager) niin pitkälle että tulee teksti un supported data ja leffa niinkiun on siellä mut ei näy...mikä ihme voi olla?? pääsisinkö muuttamaan psp asetuksia mistä, jos niissä kuitenkin on jotain pielessä??
näin MediaCoder vaatii Mozilla Firefoxin toimiakseen 1.Lataa mediacoder 2. Lisää elokuva ja (tekstityksen polku, ei pakollinen) ja vaihda teksityksen fontiksi Times New Roman tai joku vielä pienempi koska se fontti mikä siinä on valmiina niin saattaa mennä 4 riville PSPllä joka on puolet koko PSPn näytöstä. (kuva) 3. Paina Extension 4. sitten kun se kysyy jotain niin paina NO 5. Kun Extension ruutu tulee näkyviin niin valitse PSP 6. Valitse joku näistä riippuen firmwarestasi. MPEG-4 AVC (480x272) firmware ylempi kuin 3.0 MPEG-4 AVC (368x208) firmware ylempi kuin 2.0 MPEG-4 AVC (320x240) firmware ylempi kuin 2.0 7. Sitten painat PLAY ja katsot onko kaikki asetuksesit oikein (fontti jne..) 8. Aloita muunto painamalla START Lihavoitu numero tarkoittaa että se tapahtuu Extension >> PSP ruudussa (kuva) Kysykää ihmeessä jos joku jäi selittämättä/epäselväksi