Mulla on SanDisk 512mt muistikortti. Nyt psp ei enään löydä muistikorttia ja oranssit valot vilkkuu kun minun muistikortti on sisällä. Tietäiskö joku mikä tätä vaivaa?
En voi formatoida koska psp:ni ei tunnista sitä muistikorttia. Kun laittaa että formatoi ni siinä lukee että laita muistikortti sisään ja yritä uudelleen.
No oletko työtänyt sen muistikortin sisään ihan loppuun asti? Työnnä niin pitkään että kuuluu pienen pieni napsahdus. Sitten koeta. Onko sinulla USB-kaapelia?
Olen varma että mennyt loppuun asti kun niin monta kertaa kokeillut. On mulla USB-kaapeli ja muistikorttiasema.
Jos sinulla on muistikortin lukija, mikäli ymmärsin oikein (muistikorttiasema?), niin laita se kortti siihen ja formatoi suoraan tietokoneella FAT-muotoon (FAT16).
Mutta kun ongelma on se ettei tietokone tunnista korttia eli ei tuu "oma tietokone"seen sitä memory stick kohtaa, eli tietokone ei tiedä että kortti on sisällä.
No harvemmin moiset kapistukset pudotuksesta rikki meneekään. Joskus ne syystä tai toisesta esmes staattisesta sähköstä kusahtaa.
Et ole vieläkään saanut sitä toimimaan? Mikähän tuo ongelma tuossa olisi... Ootko kokeillut kaikkia annettuja vaihtoehtoja? (Alustaminen, kokeileminen onko kortti aivan perillä) Eikä se muuten tietokoneella tule Memory Stivk kuvakkeena, vaan siihen tulee uusi levyasem, missä lukee yleensä "Removable disk".
Oon kokeillu noita kaikkia ja mun koneella tulee Memory Stick. Luultavasti koska tämä muistariasema ei oo erillinen.