yritän päästä nettiin psp:llä,niin antaa tämmöisen ilmoituksen:a connection error has occured.The attempt to obtain the IP adress timed out.Onko muille tullut tämmöisiä ongelmia ja mikä avuksi??Kiitoksia jo etukäteen..
Kyllä. Kaveri osti PSP 1.9, Kun suomeen tuli heti toki yritimme saada WLANILLA nettiin, kun meillä sellainen on ilmotti tuota virhettä aluksi, mutta, kun määrität sen WLAN verkon salasanan niin sen pitäisi mennä.
Kiitos vastauksesta.Itsellä oli helpompi"vika",otin wlanin virransäästön pois päältä PSP:stä niin jo alkoi pelittää.
Hyvin pelittää.Kirjoitin edellisen viestin psp:llä.No,näyttö on hieman pienehkö siihen tarkoitukseen,mutta muuten toimii hyvin.Voi siis surffailla netissä...
Niin tuli vaan mieleen sellanen et miten toimii tää kirjotus psp laitteella ? erillinen näppis ? 0.o ja miten selaus muuten toimii ja onnistuuko internet selaus muutenkin kun langattomalla netillä ?
Saa nähdä koska tuollekin tulee joku P2P-softa. Ja onhan tuo Wlan yhteys sinäänsä kätevä koska melkein kaikkialla (kaupungeissa) on jossain suojaamattomia yhteyksiä. Se tosiaan kiinnostaisi että miten tuolla toi kirjoitus sujuu?
Mul tulee kans tällänen vika ilmotus: A connection error has occured. The WLAN switch is not turned on. Mitähän hel....tiä toiki oikeen meinaa? Oon pihalla ku lumi-ukko.
Niin siinä PSPn vasemmassa alanurkassa (muistikorttipaikan yläpuolella) on semmonen pikkunen namikka, mistä laitetaan se WLANi päälle..
Heh he hee! Vähä mä oon nero. Eiku joo ei oo mitään käyttöohjeita eikä oo jaksanu ees perehtyy kunnolla vehkeeseen ku kuhan tuli vaan ostettua mutta kiitos nyt ainaki pelaa!
Oon ainenkin ymmärtäny että tuo netti systeemi toimii silleen että siihen tulee sellanen näppäimistö siihen näyttöön josta saa sitten näppäiltyä tuon osoitteen ... Pitäis ite kokeilla tänään niin voin kertoa sitten enemmän
Anteeksi, mutta mistä tuon WLAN-verkon salasanan voi määrittää? Olen päässyt kyllä nettiin aikaisemmin, mutta vaihdoin parempaan Access pointiin, eikä se yhdistä. Viat ovat juuri nuo samat.
Mulla toimii ilman salausta netti psp:ssä mutta kun salaan tuon Wlanin nii tulee ilmoitus "Check the security settings for the network and try again". Onko tullu kellään tällästä vastaan? Mulla on homeline wr300.
plz kertokaas mikä on ongelma kun mullakin valittaa tolleen A DNS error has occurred (80410410) ja psp wlan virran säästö yms on kokeiltu.. kun etin verkkoa se löytää 100% mutta ei silti päästä sivuille...
ratkaisu voi olla vaihtaa yhteydentila reitittävästä sillatuksi, toimi telewell 510 2r mallin uuden päivityksen mukana tuomaan ongelman. syytä en tiedä mutta jos tiedätte niin kertokaa.