Eli käyköhän sellanen ku mun tietokone paketissa tuli mukana jonkinmoinen wlan nii toimiskoha psp sen avulla ? en oikeestaa osaa paljon muuta täsä kertoo _-=KIITOS=-_
Adhoc:illa ei taida tuo PSP netti toimia, eli tietokoneen WLAN kortin on toimittava tukiasemana (kaikilla korteilla ei onnistu) tai sitten hankittava erillinen tukiasema.
se on sellanenjuttu et yks tappi kiinnititään tietokoneen taakse.. windows aina jokus valittaa että langaton verkkoyhteys ei ole kytketty mutta kun ei ole mitää juttua mikä käyttäis wlania nii en oo päässy kokeilemaa :/
Eli psp:llä pääsee nettiin vain jos löytyy oma langaton yhteys yms. Muualla sillä ei pääse? Ei jostain syystä onnistu tuo nettiin meno kotoa vaikka saa yhteyksiä skannattua.
PSP:n netti toimii kaikkien tukiasemien kanssa, jotka ovat yhteydessä internettiin ja sinulla on käyttöoikeus kyseiseen tukiasemaan. Eli esim. kaupunkien ja kahviloiden WLAN:it toimivat myös.
Voiko tapahtua niin että tuo kone päivittää itsensä automaattisesti jos sillä joskus netissä käy pörräämässä?
PSP ei itse päivity kun surffaat psp:llä netissä, vaan sinun täytyy tehdä se itse. Itsellä on langaton tukiasema kotona, ja surffailenkin vähän väliä psp:llä. Toimii ihan kiitettävästi, mutta tuo etäisyys tukiasemaan ei todellakaan saa olla kovin pitkä, muuten ei netti pelaa. Ja kannattaa kysellä Wlanin huoltajalta (siis siltä henkilöltä joka on laittanut kaikki salaukset kuntoon) avaimia wlanin käyttöön. Voi myös vaatia MAC-osoitteen pistämistä tukiaseman muistiin, jotta pääset yhdistämään.