Koitan mennä nettiin PSP:lläni nii tulee seuraava ilmoitus: "Communication with the server failed. A DNS error has occurred (80410410)" Mitenköhän tuon ongelman saisi korjattua?
Onko adsl modeemista wlan päällä? Onko PSP:een wlan nappi on asennossa? Annoitko oikean salasanan suojatulle (jos suojattu) verkolle? Alota tarkistamalla noi ni eiköhän se häikkä löydy.
Miksiköhän mulla psp ei mene nettiin muutakun sillon kun laitan virrat päälle modeemiin, ja sitten heti laitan psp:n etsimään verkkoa ennen kun laitan tietokoneen päälle? Tietokone on modeemissa kiinni johdolla. Modeemin asetuksissa Wlan on päällä. Modeemi on HOMELINE Wlan Router HLA-WR3000.. Muutenkin kyllä mielestäni turha toi mötikkä, vois hommata uuden. Pitääköhän sieltä asetuksista jotain säätää?
Mulla ei ole suojausta ja nimet on oikein mutta kun alan yhsitää verkkoon, tulee sama kuin edellisellä ja virhe koodi on 80410414. Mikäs tällä päin?
en itse muista ihan tarkalleen miten se meni, mutta asetuksista nettiasetukset ja siel et EI KÄYTÄ PROXYA tai jotain semmost nii mul alko toimii
Varmistakaa että wlan boksi on tukiasema monelle laitteelle, suojaus asetukset kuntoon, Kokeilkaa pspeellä muita sivuja tai connectatkaa ainakin kolmesti peräkkäin, joskus joudun itse ainakin kahdesti yrittämään yhdistystä ennenku menee. (Näitäki vois ehkä laittaa verkot alueelle, jaa a)