Siis onko PSP:lle 1.5 firmwarelle mahdollista hommata jostain iso-tiedostoja peleistä? Eli toisinsanoen saamaan pelin ilmaiseksi. Mistäs tällaisia tiedostoja saa, warettamallako? Ajattelin kysyä kun luin jostakin tällaisista peleistä. Vaatiiko se tuon 1.5 firmwaren?
Vaatii 1.5 firmiksen. Warettamalla niitä saa. Se on laitonta puuhaa. Suosittelen, että jätät väliin... =D
Taitaa noiden 1.5-2.0 versioiden saatavuus olla täällä Suomessa jo todella vaikeaa. Onko kellään vielä tiedossa kauppaa tai paikkaa, jossa jollain hinnalla myytäisiin kyseisiä versioita? Pelittääkö rar-tiedostot yhtälailla kuin isot?
Ei vielä löydy PSP:tä, mutta olen miettinyt sen hankintaa. Siksi olen lukenut ja yrittänyt etsiä tietoa firmwareista. Paras olisi kun saisi tuon 2.0 tai alle version käsiin, mutta ei taida enää olla myynnissä uutena Suomessa sellaisia. Olen kyllä lukenut, että Gta Liberty City Storiesin avulla ja muutamilla muilla tiedostoilla ja ohjelmilla onnistuu myös ainakin 2.5 ja 2.6 päivitys 1.5:een. Mutta siihen tarvitaan ensiksi peli ja vielä päivittäminen voi epäonnistuakin jos hyvin sattuu. Mitäs sanotte onko tuota 2.5 tai 2.6 järkeä päivittä 1.5:een. Tarvitseeko muuten siihen pakosti tuota koko gta peliä vai riittäisikö jotkin tiedostotkin pelkkään päivitykseen?
Laittakaas tänne nyt joku linkki josta saan kaikki tarvittavat tiedostot päivittämiseen. Tietenkin sitten gta tarvitaan myös mukaan.
Easy 2.50/2.60 downgrader: http://www.psp-hacks.com/file/605 Huom! Gta:n uusimmat versiot eivät käy. http://pspupdates.qj.net/How-to-find-a-Homebrew-Friendly-version-of-GTA-LCS/pg/49/aid/58178
Siis sen kuuluu olla tuo patched version tuosta gta:sta? Myydäänkö niitä vielä Suomessa? GTA: LCS (Pre 2.6 version): ULES-00151# [bold]GTA: LCS (Patched 2.6 Version): ULES-00151#2[/bold] Lihavoidulla tekstillä olevan version kuuluisi olla se oikea. Tuolla toisella versiolla se ei siis toimi. Mitä tuo toinen tunnistus homma tarkoittaa?
Ei vaan juuri toisinpäin. Patched versiosta on paikattu se aukko, mitä käytettiin hyväksi homebrewtä pyörittämään. Eli tuo alempi versio (ULES-00151#2) ei toimi. Eipä tuohon toista tunnistusmenetelmää ole. Tuo punainen 18-logo ei ole edes kaikissa non-patched versioissa. Ei ainakaan omassani.
Joo, käytettynä kannattaa varsinkin jos aikoo käyttää ensisijaisesti päivittämiseen. Samalla saa vielä sitten vielä pelin, jota voi mättää vielä päivittämisen lisäksi. On jäänyt vielä vähän epäselväksi, että käykö tuo 2.01 samalla lailla 2.5 ja 2.6 kanssa alaspäivittämiseen vai pitääkö 2.01 ensin päivittää jompaan kumpaan versioon ja sitten sieltä 1.5:een?
2.01 pitää ensin päivittää 2.6 tai 2.5 ja sitten vasta voit downgradettaa 1.5 ja siitä vielä 1.0 (jos haluat).
Löysin tuollaisen Easy 2.50/2.60 downgrader ohjelman ja latasin sen. Siis onko tuo sellainen ohjelma, joka selvittää onko minun psp:ni downgrade kykyinen vai ohjelma jonka avulla vaiheesta vaiheeseen saan opastusta itse downgradeen? En oikein ymmärtänyt tuota tarkoitusta.
Sillä pystyt downgradettamaan PSPsi. Se on helpoin mahdollinen keino. Klikkailet vaan ja seuraat ohjelman ohjeita niin downgradetus sujuu vaivatta. Toimii kyllä! =) Ohjelman lisäksi et tarvitse kuin USB johdon tai muistikortinlukijan sekä PSP konsolin, jossa on Firmware 2.5 tai 2.6.
Okei, eli periaatteessa ohjelman neuvot ja ohjeet riittävät päivityksen läpikäymiseen. En tarvitse mitään muita tiedostoja netistä vaan ainoastaan ohjelma, gta, usb-kaapeli ja psp jossa 2.5 tai 2.6 firmware. http://www.psp-hacks.com/file/598 Tarvitsenko hakea noi tiedostot ennen kuin aloitan päivittämisen downgraderilla. Myös on puhuttu että siihen tarvitsee jonkun eloaderin, onko tosi? Eli on kaksi tapaa päivittää toi 1.5:een. Tolla easygraderilla tai sitten tolla toisella ilman sitä ohjelmaa.
Ai niin, tosiaan. Tiedostoja ei tarvitse hakea (niitä mihin annoit linkin) Kaikki mitä tarvitset: eLoader GTA LCS vanhempi versio PSP 2.6 tai 2.5 USB piuha tai muistikortinlukija Downgrader ohjelma