PSP Slim ja Tool Akku.

Discussion in 'PSP' started by ..Andy.., May 19, 2008.

1. ..Andy..

..Andy.. Regular member

Trophy Points:
    26
    Hei, Eli minulla olisi PSP Slim, ja haluaisin asentaa siihen jonkun CFW:n. Eli Tool akku minulla on jo, ja tein Totalnewbieinstallerilla Magic memory Stickin. En ole nyt ihan varma että menikö se sitten oikein. Eli kun pistän Tool akun PSP:hen, se käynnistyy automaattisesti, tai siis ainakin vihreä valo rupeaa palamaan. Yritin painella X nappia josta kuuleman mukaa pitäisi se Firmware sitten asentua. Tietääkseni Memory Stickin valo pitäisi myös välkkyä kun se rupeaa asentamaan sitä, Mutta ei mitään. Pitäisikkö sen Näytön olla vähän kirkkaampi kun se Tool akku on paikallaan? Loppujen lopuksi en saanut asennettua mitään, koska mitään ei tapahdu, kun painan sitä X nappia. Voisikkohan se johtua siitä että se Tool akku on niin tyhjä ettei se sen takia toimi? latasin sitä Noin tunnin kun sain sen.

2. jawn1

jawn1 Guest

Luulen että vika on siinä sun muistikortissa

3. ..Andy..

..Andy.. Regular member

Trophy Points:
    26
    Vai niin, Onko semmoista ohjelmaa/tiedostopakettia, jolla saan suoraan 3.90-M33 asennettua?

Edit: Juu taidan lopettaa tämän yrittämisen, kun ei se toimi niin se ei toimi. Kiitokset kuitenkin vastanneille.

Edit2: Krhm... Sainkin toimimaan se :D

Last edited: May 19, 2008
  4. viili_cat

viili_cat Guest

Itse tein Slimillä sokkona tuon homman, mutta helppo homma, koska Fatilla oli jo aikaisemmin tehnyt niin no-problem.

Share This Page