Olen lukenut täältä ja muilta foorumeilta paljon downgrade oppaita ja muita, mutta olen vieläkin melko pihalla. Minulla on psp slim FW 3.73 ja 1gt muistikortti. tarvitsen kaiketi pandoras batteryn, joka kai hoituu, kun ostan vara akun ja katkaisen yhden pinnin, mutta minkä? Voisiko kukaan selittää mikä tai paremmassa tapauksessa laittaa kuvaa mikä pinni katkaistaan. Ja mitäs sen jälkeen. Mikä olisi hyvä firmis? Mitä tiedostoja tarvitsen, mistä saa ja miten asennetaan? Ja käyttössäni ei ole toista PSP:tä jossa olisi joku custom firmware. Kiitos kaikille auttajille etukäteen.
Kiitos, tuo kuva on aivan loistava. Tarvitsisin vielä apua esim. eikös se pidä ensin downgradettaa 1.5 firmwareen ja miten se tehdään? Ja sitten mikä custom firmware ja miten se asennetaan?
Kun katkaiset pinnin, tulee siitä pandora. Sitten sun täytyy tehä magic memorystick ja siihen pitäs löytyä ohjeet googlettamalla
auttaako tämä? Itse olen newb näissä psp asioissa... my.afterdawn.com/larrylje_redwings/all_blog_entries.cfm?month=12&year=2007