PSP Slim & Lite

Discussion in 'PSP' started by Joeix1552, Sep 12, 2008.

1. Joeix1552

Joeix1552 Member

Trophy Points:
    11
    Uutena PSP:n omistajana (huomaa Slim&lite). Kysyisin nyt että millä ihmeellä saan Isot ja Cso:t toimimaan psp:llä?
    Lähetin sen modpiiriin ja laittoivat sinne asentaen 4.01 m33-2 firmiksen. Youtuben ja teidän keskustelujenne perusteella (on meinaan keskusteluja aiheesta luettu jo viikko) olen ladannut isot ja tallentanut ne psp kansion roottiin, tätenhän teidän mukaanne niiden pitäisi edes näkyä mutta ei olla pelattavia ennen kuin laitan udm-levyn sisään.. Itsellä näkyy vain viesti että "no games in memorystick". Itseähän tämä alkaa ottaa suuresti päähän...

kysymys: Mikä ihmeen cfw?
    Tarvitsenko sitten sellaista jotta psp toimisi..

Tarvitsenko jonkin homebrew ohjelman, jotta saisin ne varmuuskopiot toimimaan?

Jos joku osaisi vastata mahdollisimman tavismaisesti kun olen niin KÄPY etten saa muutakuin kuhmuja päähäni tällaisesta ongelmasta niin arvostaisin suuresti.

Kiitos.

2. Joeix1552

Joeix1552 Member

Trophy Points:
    11
    Tuli laitettua uutena viestinä koska muokkaa kohtaa en löytänyt mutta joo. ongelmana oli vain että memory stick piti formatoida, ja sitten siirää varmuuskopiot koneelta ISO kansioon että ne näkyivät GAME valikossa.

3. Daemonia

Daemonia Regular member

Trophy Points:
    26
    cfw on Custom Firmware eli modattu firmis

tuohon "ei pitäisi olla pelattavia ennen kuin laitan UMD levyn sisään" voin sanoa että cfw jos on koneessa eli sinun tapauksessa tuo 4.01 m33-2 (R liipasin pohjaan ja virrat päälle niin saa cfw asetukset esiin) Sieltä Configuration ja sieltä taas "UMD mode (currently: blah blah blah) kohtaa painaa ja vaihtaa sinne "UMD mode (currently: M33 driver -NO UMD-) niin ei tarvi UMD levyn olla sisässä ikinä

Nyt kun kerran joku ketjun oli laittanut tänne noista PS1 peleistä niin osaisiko kukaan sanoa miksi omassa PSP:ssä kaikki PS1 pelit joita olen kokeillut vetää jumiin jossakin vaiheessa?

PSP Slim & Lite ice silver, cfw 4.01 M33-2

Esim:

1) Gran Tourismo - vetää jumiin aika usein kilpailun jälkeen (.PBP)
    2) Vagrant story - ei alkuvalikkoa pidemmäs (.PBP)
    3) Final fantasy 7 & 8 - jos pääsee edes peliin niin muutaman taistelun jälkeen jumiin (.PBP)

Olen koekillut myös .ISO muotoisia mutta samaa vikaa

Ai niin ja tuo muokkaa nappi löytyy viestin oikeasta ylänurkasta

Last edited: Sep 28, 2008

Share This Page