Hei. Olet hankkimassa PSP:tä ilmeisemmin. PSP:n hankinta ei ole helppoa jos ei tiedä mitä hankkia. Itseäni tämä otti kovasti päähän ja laitoin tällaisen topicin asiasta. Tarvitsen vain siis konsolin, pelin, muistitikun ja jos haluan niin suojakotelon (joita ei ole Slimmille vielä paljoa). Tässä apuna muille linkkejä tuotteisiin: - Sony PSP Slim & Lite Base Pack (Piano Black) PSP - Sony PSP Slim & Lite Base Pack (Ice Silver) PSP - SanDisk 1GB MemoryStick Pro Duo Ja suositeltavat kaupat: - Puolenkuun Pelit (Tarvikkeet) - vpd.fi (Pelit & konsoli) - Verkkokauppa.com (Muistitikut) Muistutan että 160 € on nyt siis kampanja-hinta PSP Slimmille, Tilt.fi:stäkin saa sen sillä hinnalla nyt ja Stockmannilta mutta heillä ei ole tarvikkeita myynnissä. Normaali hinta on lähemmäs 190 € eteenpäin (mm. Stockmannilla laitteen hinta on normaalisti +200 € ja Anttilassa se on 199,9 €). Kannattaa katsoa kyllä vaikka Gigantti vielä ja OnOff sekä Markantalo jos ei jaksa pitkälle lähteä. - Markantalo - Gigantti - OnOff Toivottavasti oli apua hankintaa varten, varsinkin kun Sony on heikosti ilmoittanut tuosta että muistikorttia ei tule PSP:n mukana. Tässä vielä muuten tällä hetkellä kaiketi ainoa kotelo minkä voi PSP Slimmille hankkia suojaamaan konsolia, tarkista aina että meneekö kotelo PSP vai PSP Slim, tuotteet ovat muodoltaan erilaisia! Useimmiten myymälään pitää soittaa/käydä itse selvittämässä koska PSP Slimmin tulosta ei oltu tietoisia ja siksi monella sivulla on sekä Slim että normi PSP tuotteita samassa kategoriassa. Mad Catz PSP Accessory Pack Ja vielä tämä, PSP Slimmin mukana tulee siis: - PSP Slim - Akku (Battery Packiksi kutsutaan) - USB-kaapeli (ladataan virtaa PSP:lle & datasiirrot) - AC-adapteri (laturi) rantom PS: Älä anna nimen hämätä, Battery Pack on siis akku PSP Slimmille, Sony vain nimesi akun typerästi. Se ei käytä pattereita, ihan vain akku se on. Jos haluat ladata koneesi verkkovirralla niin tarvitset siihen erillisen laturin. Verkkovirta-laturi on yhteensopiva vanhan PSP:n ja Slimmin kanssa.
LOL! mitä järkee on pistää tämmöne viestiketju tänne? mitä vaikeet on ees ostaa psp täs on helpommat ohjeet: 1. mene kauppaan 2. kysy myyjältä onko tääl myynnissä psp. Jos ei, vaihda kauppaa 3. kysy missä siellä kaupassa se on ja mene sen luokse 4. ota haluamasi psp 5. mene kassalle 6. maksa se 7. mene ulos kaupasta vóila, nyt sinulla on psp
... Johon et voi tallentaa mitään koska muistikortti puuttuu. Ja alunperin tämä threadi oli sitä varten että saisin selville mitä tarvitsen kun hankin PSP:n. Olinkin nopeampi joten laitoin muille avuksi. Siinä on järki, ei tuo sinun neuvosi ollut täydellinen, tuskin edes luit koko viestiä, pelkän otsikon.
Jos on niin tyhmä ettei osaa tehdä automaattisesti tuossa ohjeessa luetellussti ei varmaan osaa edes lukea... Tässä ohje tiivistetysti: -Katso netistä missä on halvin psp (slim), osta se -Osta muistikortti väh.2gb -Fatin kotelo ei käy slimiin -Battery pack tarkoittaa akkua (minkä nyt kuka tahansa tajuaa) -Mieti ennen kuin ostat mitään -Psp:n osto paketin kyljessä lukee mitä siellä on sisällä
No joo, itse hankin kyllä vain sen 1 Gt (Gb), ei sinne mitään leffoja tai musiikkia/yms; tule. Fat-PSP:ssäkin oli alunperin 32 Mt tallennustilaa eli vain peleille, kuten nyt olen itse suunnitellut sen toimivan minulla. Juu, kyllä se on ihan ymmärrettävissä että akusta puhutaan mutta itse en ollut varma että oliko kyseessä pattereita käyttävä akku (raakakäännös nimestä). Kuten sanoin jo, Sony on tiedottanut näistä erittäin huonosti. Vaikka näkisitkin paketin kyljestä että mitä siellä on niin siltikään et näe akkua ellei myyjä suostu näyttämään (kuten Tilt.fi:n ystävällisesti suostui).