Päivää. Elikkäs Latasin tuollaisenkun Tomb raide psx for psp oon nyt yrittäny saada sitä toimii ja lukee näitä aikasempia topicceja täälä mutta en saa toimii :/ elikkä, eilen pitkästä aikaa päivitin psp ihan vaan psp:en omalla update ohjelmalla... nyt versio on siis 3.40 en oo ennen tehny näitä juttuja siis. tomb raide tiedoston nimi on siis Boot.pbp miten saan sen psp:lle toimimaan ? yritin laittaa sitä psp:llä vaikka mihin kansioihin videot, games mutta en löytänyt sitä mistää :/ oisko neuvoja ? Kiitos.
Ainakin teit tyhmästi kun päivitit tuohon firmikseen. Homebrewejä et tule saamaan, demoja ja Sonyn kaupasta ostettuja PS1 pelejä kyllä.
Eli suomeksi sanottuna: Et voi saada tuota enää toimimaan. Tuo on itse käännetty peli alkuperäisestä PSX:n pelistä joka toimii vain customoidulla firmwarella. Customoidun firmwaren voit asentaa jos sinulla on versio 1.5. Ainua keino nykypäivänä on saada 1.5 versio PSP:stä on itse alentamalla, mutta noin uutta versiota ei pystytä alentamaan vielä pitkään aikaan (ehkä ei ikinä).
Jaah harmi sitten jos enää ei voi saada toimiaan ei ois pitäny mennä sitä päivittämään -.- eikö psp:tä voi palauttaa tehdas asetuksiin tai mitään että päivityis palautuis alkuperäiseen ?