Moi, Ostin tuollaisen hyllyperällä pyörineen slim verision pojalleni. Tämä kaupan viimeinen kappale toimii muuten hyvin mutta ei pyöritä UMD pelilevyjä. En löydä mistään asiakaspalvelunumeroa PSPn maahantuojalle johon voisin aiheesta soittaa, osaako joku auttaa keneen ottaa yhteyttä. Kauppa (marketti) yllättäen ohjasi suoraan ottamaan yhteyttä maahantuojaan, minkä tiedot ovat kuulema myyntipaketissa. Omastani ei nyt kyllä valitettavasti löytynyt. Tosin koska laite toimii muistikortilta hyvin, lienee toinen vaihtoehto vain unohtaa koko levyt Kiitos
Tuossa tiedot: http://support.sony-europe.com/contacts/index.aspx?site=odw_fi_FI Tuon kaupan pitää ottaa laite vastaan ja toimittaa Sonylle huoltoon. Kauppa hoitaa takuunalaiset tuotteet huollettavaksi. Tosin nopeammalla pääset, kun otat itse Sonylle yhteyttä ja hoidat takuuasian heidän kanssaan.