Joo etin tolla haulla mutta en löytänyt.. Elikkäs.. latasin pelin.. osaan kyllä laittaa nämä .ISOt ja .CSOt oikeille paikoilleen.. mutta nyt tuli tämmönen peli joka on erilainen.. kun latasin sen ja purin sen, tuli sellainen kansio kuin PSP_GAME. avasin sen kansion niin siellä näky lisää kansioita(SYSDIR ja USDIR), pari kuvaa ja sellainen tiedosto kuin PARAM.SFO. noissa kansioissa taas on lisää kansioita ja tiedostoja.. minne minun pitäisi nämä/tietyt kansiot sijoittaa? kiltti, tarvitsen apua! ps. Luin noi keskustelualueen säännöt. en ole varma mutta minun mielestäni tämä ei riko sääntöä 6.
Joo minulla oli sama ongelma alussa =) noniin: Kun oot ladannu sen pelin niin sen täyyis olla pakatussa muodos eikös vaan? sitte vaan siirrät sen koko paskan pakattuna sinne ISO kansioon=) (kysy jos et tajuu) Eli älä pura peliä ollenkaan.
hmm.. okei mutta aentäs kun ne on monessa osassa? Siis inin että se on "pilkottu" pienempiin osiin niin että tiedostot ovat rar01, rar02, rar03 jne.
Ettekste tııa etta pelıen lataamınen on kıellettya.joten eıku edıttıı kunnes moderaattorı huomaa