PSX lukusilmän huolto-ohjeita?

Discussion in 'Kaikki muut pelikonsolit' started by HenkkaSan, Jul 18, 2008.

1. HenkkaSan

HenkkaSan Regular member

Trophy Points:
    26
    Hiukkasen on reistaillu pleikkari Final Fantasy II kohdalla. Kun menen taisteluun, peli joko tilttaa tai toimii hitaasti. Peli on kyllä 4 tuntia toiminu hyvin. No tosin huutonetistähän tuo on tilattu. Naarmuja ei kyllä oo paljon. Mutta asiaan.

Masiinan lukupään vois putsata. Vissiin siinä auttaa melkein samat konstit kuin PS2 puhistuksessa? Vähän fairya tai mietoa alkoholia.

Tosin uskoisin että lukusilmää voi siirtää enemmän ylöspäin, jolloin lukusilmä lukisi paremmin.

Onko pieniä neuvoja miten saan avattua lukusilmä systeemit vaurioittamatta itse lukusilmää? Niin, tosiaan muut pelit toimii lähes täydellisesti.

2. Larmuska

Larmuska Guest

Jos muut pelit toimii täydellisesti niin tuskin on sillon lukupäässä vikaa. Itse en ainakaan lähtisi yhden pelin vuoksi kikkailemaan lukupään kanssa.. varsinkaan siirtelemään sitä. Voit tietysti putsata lukupään viimeisen linssin miedolla alkoholilla (fairy jättää helposti kalvon).

3. HenkkaSan

HenkkaSan Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin, no kyllä se vähän johtuu levyn kunnosta. Mutta tosin olen keksinyt menetelmän jolla peli saadaan toimimaan. ;) No, jos peli tilttaa taistelussa, sammutetaan masiina, laitetaan joku muu peli sisään, vaikka Tekken 3.

Odotetaan että peli latautuu alkuruutuun. Sammutetaan masiina. Nyt lukusilmä on siirtynyt eri paikkaan, keskelle pleikkaria. Laitetaan Final Fantasy II taas sisälle. Nyt taistelun pitäisi maagisesti toimia... Tietysti jos haluaa ohittaa nämä jutut, niin PS2 kaiken pitäis toimia.

Päädyin kai siihen tulokseen että en aio putsata lukusilmää.

Share This Page