Nyt, kun saan näkymään ne PBP tiedostot psp:ssä niin niitä avattaessa tulee teksti: The copyright protection information is invalid. (8010850E)Tietääkö kukaan kuinka saan pelit toimimaan?
6.30.Mistä löydän nämä custom firmwaret ja kuinka asennan, jotta saan toimimaan.Olen kuulut jostain pandora batterystä ja toivon ettei sitä tarvittaisi.Auttakaahan viisaammat.
Itse olen ollut ulkona tuosta PSP:n päivittelystä jo muutaman vuoden. Mutta sen voin sanoa että sinulla pitää olla CW jos haluat pelailla PSX:n pelejä. Selaile hieman vanhempia aiheita tuon päivityksen tiimoilta niin saat varmaan nopeasti infoa miten päivittää.
Tokihan niitä PS1 pelejä voi pelata myös ilman CFW. Tämä vaatii vain että ostat ja lataat pelit PSN-storesta. Jos on storesta ostettu niin koitappa poistaa peli, sen jälkeen lataa ja asenna uudestaan. Mitä taas CFW:n asennukseen niin riippuu ihan mikä malli sulla on PSP:stä. Näillä foorumeilla on kyllä useampikin threadi missä kyselty CFW:n asennuksesta, sieltä vaan infoa hakemaan. Google on myös kaveri.
Noniih, nyt workkaa!Omassa PSP:ssä oli tuo 6.30 firmware ja päivitin sen offical firmware 6.35 ja sitten vasta sen jälkeen custom firmware 6.35.Mutta kiitos kumminkin, että vaivauduitte.