psx1 tökkii

Discussion in 'Kaikki muut pelikonsolit' started by janii, Mar 30, 2005.

1. janii

janii Member

Trophy Points:
    11
    Otin Final Fantasyn netistä ja poltin sen img tiedoston clone cd:llä.Sain pelin lähtemään käyntiin psx1:ssä mutta se hidastui kunnes pysähtyi kokonaan, mikä neuvoksi?
    Entä jos peli on netistä otettaessa jonkin muun päätteinen niin tapahtuuko poltto samalla tavalla?

2. romero

romero Regular member

Trophy Points:
    26
    Levyn toimimattomuus saattaa johtua polttonopeudesta, mitäs käytit? Mitä muihin imagemuotoihin tulee niin pääsääntöisesti polttotavoissa ei kauheasti eroja ole, mutta kannattaa muistaa että kaikki ohjelmat eivät tue kuin muutamien tiettyjen imageformaattien polttamista.

3. Casepri70

Casepri70 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kannattaa polttaa mahdollisimman hitaalla nopeudella, että ei tuu virheitä jmp...

4. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Ja PSX:lla on lukuongelmia joillakin levyillä. Eli älä käytä 50cd:n paketeissta olevia halppislevyjä. Lisäksi ohjelma kannattaa olla hyvä millä poltat. Itse suosittelen Alcohol120% kuulemma uusin CloneCD on myös ihan varteennotettava.

5. romero

romero Regular member

Trophy Points:
    26
    Minä olen käyttänyt CloneCD:tä tähän tarkoitukseen siitä asti kun PS1 tuli taloon, eli nelisen vuotta, eikä toimivuudessa ole ollut moitteen sijaa.

Share This Page