Puhelimen Hyötykäyttö

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by wipu, May 26, 2007.

1. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli tämmöstä lähdin kysymään että mitä muuta te teette puhelimella kun puhutte viestittelette tai käytätte wap palveluita???

oon lukenu jos on S60 puhelin niin sillä pystyy tehdä periaatteessa mitä tahansa..

2. shnigi

shnigi Active member

Trophy Points:
    66
    No kännykällähän pystyy tekemään vaikka mitä nykyisin. Itse käytän noiden juttujen lisäksi, mp3 soitinta, kameraa, joskus katsoin leffoja ja pelasin. Moni myös käyttää navigaattorina,nettiselaimena,teeveenä yms. Sovelluksia löytyy paljon.

3. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Trophy Points:
    26
    Pullonkorkin avaajan toimii hyvin kans. ;o)

4. Ozzi

Ozzi Regular member

Trophy Points:
    26
    1.5kk sitten vaihdoin Nokian 6151 ja oli tarkoitus käyttöö MacBookilla nettiä sen avulla. Soneralla halpa satunnais käyttö ( 90snt/tunti ). Sitten huomasinkin että OsX ei ole tuettuna.

Eli entiseen 6510 nähden ei mitään muutosta käyttöön tullut kuin värinäyttö.

5. Rusi

Rusi Regular member

Trophy Points:
    26
    N73:lla S.posti, Internet, navikointi, musasoitin, kuvien räpsiminen, tulee näin äkkiä mieleen. Käytännössä, melkein samoja asioita, kuin koneellakin. Saunalahden liittymä ja 10€/kk datapaketti ilman limiittejä.

6. henkettu

henkettu Guest

Kameraa voi käyttää muistiinpanovälineenä.

7. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Navigaattoria tulee käytettyä,kuuntelen musaa,kattelen videoita kun tylsää esim.töissä/koulussa,luen sähköpostit,surffaan netissä ja vaikka mitä ;)

8. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    semmoisia erikoisuuksia hain kun oon jostain lukenut että jotkut käyttää kännykkää kaukosäätimenä ym ihme juttuja nykyään kännykällä pystyy tehä..ainoastaan kännykästä puuttuu parran-ajokone...hehee

9. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Ja sytkäri ;)

10. henkettu

henkettu Guest

Nojaa ihmejuttuja ja ihmejuttuja.. Mut siis jos sulla on kännykässä irda, niin sitten tosiaan onnistuu käyttää kakena..

Tässä yks vaihtoehto. Saa kokeilla ilmaseks, mut on vissiin maksullinen.

11. mymmeli13

mymmeli13 Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo kake olis ihan hauska lelu mut ei taida löytyy S60 3rd editioihin mitää softaa. ite käytän puhelinta puhumiseen ja tekstaamiseen. pariin otteeseen käyny netistä kattoo joku pikku juttu. enpä oikeen muuta käyttöö kännykälle oo keksiny.

12. PetoZzi

PetoZzi Member

Trophy Points:
    16
    Mul kokemuksii N80 ja N95 Onnistuu leffojen kattelu,pelien pelaaminen (tosi hauska hakkaa jotai nintendon tai commandoren pelei luuril!) sit tietyst tulee käytettyy nettii vähä joka paikas(Wlan=ilmanen netti) irkattuu, meseteltyy,.,. autolla liikkuessa tomtom navigaattori päällä jne jne jne! Nykyset puhelimet ovat todellisia multimeadia laitteita.

13. Oooo

Oooo Member

Trophy Points:
    16
    Aika paljon sillä tekee.

- haastattelujen kirjoittaminen erillisellä näppiksellä
    - sanelukoneena nauhoitussoftan kanssa sekä livenä että puhelinhaastatteluissa
    - ajo-ohjeet Enirosta hankalissa paikoissa
    - netin selaaminen
    - sähköposti
    - pikaviestinohjelmien käyttö

Wlan-puhelinta en ole vielä saanut toimimaan, mutta projektina on... olis yhtä juhlaa käyttää Saunalahden nettipuhelinta sen avulla ulkomailta, sentti per minuutti...

14. mymmeli13

mymmeli13 Regular member

Trophy Points:
    26
    - haastattelujen kirjoittaminen erillisellä näppiksellä
    - sanelukoneena nauhoitussoftan kanssa sekä livenä että puhelinhaastatteluissa

Pakko kysyy et mikä ihmeen julkkis sä oot?

15. henkettu

henkettu Guest

Oiskoha joku reportteri tai wannabe?

16. jusunakki

jusunakki Regular member

Trophy Points:
    46
    Voi kuulua monenkin työn toimenkuvaan...

17. Oooo

Oooo Member

Trophy Points:
    16
    Ihan tavallinen toimittaja. Ei kaikki ole lapsia täällä.

18. henkettu

henkettu Guest

Niin,kyllä mä susta uskonkin, mutta luulen, että ainakin osa porukoista, jotka tulevat tänne selittämään jotain tuon tapaista,kuten

haluavat vain esittää tärkeää. Ja sillon he ovat minun mielestä ns "wannabe"- porukkaa, vaikka se teinikieleltä kuulostaakin.

19. Oooo

Oooo Member

Trophy Points:
    16
    Ei noiden käyttäminen tee kenestäkään tärkeilijää. Mä olen kautta aikojen yrittänyt selvitä mahdollisimman vähällä kantamisella, ja vasta nyt se on tosissaan mahdollista. Mulla on yhä nurkissa tuon E60;n edeltäjät, HP Jornada ja sitä seurannut Palm-yhteensopiva Visor, johon siihenkin oli oma erillinen näppis. Vielä niitä ennen oli jo vuoden 1990 paikkeilla joku ohut DOS-PC, jonka adapteriin työnnettiin kourallinen AAA-pattereita. Toimihan sekin niillä tunnin.

Sanelukoneominaisuus vei puhelimen pitkälle noiden ohi (haluaako joku ostaa Jornadan tai Visorin? :) Vain sellainen ihminen, jonka elanto on jutunteosta kiinni voi ymmärtää, mikä helpotus on kun pari viikkoa jahdattu haastateltava soittaa kun itse on auton ratissa. Ja sille voi sanoa, että pistän nauhoituksen päälle, anna tulla vain!

20. Oooo

Oooo Member

Trophy Points:
    16
    Niin, sitten on sekin että kun puhelimella maksaa parkkipaikan, ei tarvitse hermoilla parkkisakkojen kanssa jos tilaisuus venyy. Parkkiaikaa voi lisätä yhdellä puhelinsoitolla, tai lopettaa sen kesken. www.nextpark.com. Tämä nyt tosin ei ole S60-puhelimen ominaisuus, vaan toimii kännykästä kuin kännykästä.

Share This Page