On siis tullut aika ostaa uusi puhelin. Sanokaapa mikä olisi tuohon 200€:n hintaan mahdollisimman monipuolinen ja pitkäikäinen puhelin? Nykyinen puhelimeni (nokia 3510i ) on alkanut vetelemään viimeisiään. Se on ollut käytössä sen julkaisusta asti ja tämän vuoksi olen ihan pihalla, mitä ominaisuuksia yms. puhelimessa nykyään tulisi olla... Olen katsellut tuollaista Sony Ericssonin k610i mallia, joka sopisi hintansa puolesta juuri tuohon budjettiin ja siinä ilmeisesti on joitakin uusia hienoja ominaisuuksia yms. hömpötyksiä, mitä nykypuhelimessa kuuluu olla. Onko tuosta mihinkään ja onko esim. Nokialla (tai jollakin muulla puhelinvalmistajalla) jotain vastinetta tuolla luurille? Ominaisuuksien puolesta puhelimessa voisi olla ainakin mp3-soitin, jonkinlainen kamera ja netti(?)... Olen siis melko avuton näissä puhelinasioissa, joten auttakaapa miestä mäessä.
Juu, kiitoksia neuvoista. Tuo TemeTee:n neuvoma sivusto oli melko kattava ja kyllähän nuo Nokian mallitkin kelpo pelejä näyttäisivät olevan.
Suosittelen todella lämpimästi Sony Ericsson K610i:tä, koska itsellä on ollu vuoden verran luuri ja todella loistavasti on toiminut. Laatu-hintasuhteeltaan mahtava puhelin ja kaikki tarvittava löytyy. Nokia puhelimia on ollu about. 3-4kpl ja takaisin Nokiaan en vaihda Ericsonin jälkeen!