Kuka osaisi kertoa miten saan päivitettyä Nokia E65 suomenkieliseksi? Erään käyttäjän mukaan se on mahdollista Nokian sivujen kautta mutta en kyllä itse löytänyt sitä. Kauanko menee jos käy sen päivittämässä nokia liikkeessä?
Asetuksista ainakin saa muutettua jos olet sen Suomesta hankkinut: http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E65-1_UG_fi.pdf Kats. Hakemisto>kieli 80 kyseinen sivu.
Eipä ne varmaan paljoa voi verottaa, muutaman minuutin työstä jos sitä nyt työksi voi sanoa,mutta ota ja katso tuolta linkistä jonka Tepsu9 sulle laittoi,pystyt varmaan itsekin sen hoitaan.
Kyllähän nuo tunnetusti paljon voi veloittaa pienistäkin asioista. Eipä tuosta linkistä hyötyä ole kun ei puhelimessa ole suomen kieltä. Puhelin on ostettu ulkomailta niin englannin kielinen on. Yllättävää oli myös että nokian sivuilla löytyi kielipaketit monella muulla kielellä mutta eipä suomenkieltä. Oli ruotsi, norja, tanska ja jopa joku indoneesian englanti. hämmentävää
ovelalta kuulostaa,kun soitin tohon numeroon,ihan sen kieli kysymyksen takia,niin kaveri vastas että kaikisssa Nokian kännyköissä on tää valmiina täytyy vaan valita. Otas piruttain ja koeta soittaa tohon numeroon,en vain tiedä onko siihen laitettava +46 eteen se on Ruotsin suunta #.Mä kun soitin sinne niin ne vastas Suomessa,kaveri sano vaan et jos ei onnistu muuten niin soita takaisin ja he neuvovat miten tehdään. 077-66 22 222 en oo varma täytyykö toi nolla jättää veke jos soittaa Suomesta,tämän numeron sain Nokian sivulta.(Nokia.se) Hän joka vastas kun soitin osas myös Suomen kieltä.
No ensinnäkin tarvitset E65 suomi-version product coden, Nemesis Service Suite ohjelman ja Nokia software updater ohjelman. Sen product coden voit loytää sivulta www.matkapuhelininfo.com/keskustelu .Sit nemesiksellä vaihdetaan tuo edellä mainitsemani koodi ja sen jälkeen päivitetään puhelimen softa tuolla Nokian Software Updaterilla. Kun product code on vaihdettu suomi-version koodiin, niin NSU lataa ja päivittää puhelimen softan automaattisesti suomenkielen sisältävällä ohjelmaversiolla. Aikaa vie noin n.30min-1h, jos ei pidä kiirettä. Mut en tiedä mitä se tekee takuulle, jos sen itse vaihtaa.Saattaa raueta! Tarkempia ohjeita löydät tolta edellä mainitulta sivulta.