Tere. Olisko kellään heittää vinkkiä tai kokemusta jostain ohjelmasta millä saisi esim. 1 puhelinnumeron estettyä (häirikkö soittaja) Operaattorilla ei ole mahdollista yhden numeron estämisestä kun asiaa tiedustelin. Tollaisesta kun blackballer ohjelmasta luin, mutta sekin taitaa soida kerran ja sen jälkeen hylkää puhelun. Olis kiva jos löytyisi sellainen mikä ei päästä ollenkaan läpi. Kyllä kerta soittoon yölläkin herää (ei voi pitää puhelinta äänettömällä).
Mielestäni joissain puhelimissa oli tällainen estomahdollisuus, jolla sai estettyä yksittäisiä numeroita. Ainakin tekstiviestit meni silloin johonkin eristettyyn paikkaan. Olin nimittäin itse laittanut sen yhdelle numerolle vahingossa päälle ja mietin miksei viestit tulekaan perille. Valitan etten osaa tämän enempää auttaa.
Täytyy tutkia puhelinta tarkemmin. Ainakaan vielä en ole löytänyt vaikka olen kolunnut puhelinta (E90), mutta kiitos kuitenkin. Onhan noita ohjelmia jo joitakin löytynyt, mutta vain puhelun esto, ei viestien. Etsintä jatkuu.
Onko mahdollista valita custom- soittoääntä numerokohtaisesti? Valitse häirikölle tyhjä äänitiedosto.
Loistava idea. Eipä tarvi mitään erillisiä ohjelmia. Teen ryhmän "häiriköt" ja sille ei soittoääntä. edit. enpä onnistunut samaan tolla tavalla (en varmaan vaan osaa). Tutkitaan edelleen ohjelmia.
Onko löytynyt mitään neuvoa tällaiseen ongelmaan. Itellä Nokian puhelin (e71) Jos tekee häiriköille oman ryhmän ja laittaa ettei siitä ryhmästä tule puheluita läpi niin koskeeko se myös tekstiviestejä? Onko mitään ilmaisia ohjelmia?